Its a rainy Man hallelulja

33467-520

Dagens katt med bebisar i dag är dom 1 vecka 3dagar och ena har helt öppnat ögonen medans star är lite efter :)

regn hela dagen så det vart Inget stan
men i morgon blir det andra bullar
tog ledigt för kenny så han och jag ska ha en mamma son dag
med bla mac donalds besök
second hand shopping
och Hälsa på vänner :)
och fika och kika leksaker och söta gummistövlar till Lilla loppan :)))


för övrigt kom mitt tigi i dag och Mina snygga 80 tals stövletter sooooo damm hot
Fick lov att använda dom i dag då jag gick handla innan jag hämta kenny dagis
Mitt nästa Projekt är en 80 Tals Dior bag som jag ska få köpa :)))
Hur hett är inte det då :))))
Längtar fett och svar ja den kommer användas flitigt :)))

Tv kväll med Project runaway sen dokumentärer om ett par syskon som föds med en sjukdom :(

Dipppade grönsaker ikväll mums :)

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hej! Såg att du kollade in min blogg.
Priset på klänningarna ligger på 550 kronor styck. :)

//Paulina

Postat av: Cornelia

gud vilka söta kattungar.

2006-05-29 @ 17:59:06
URL: http://www.bluenails.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Paulina : aha såg det sen tack för hjälpen lite dyra tycker jag allt :S man kanske skulle kunna sy en egen :))

Cornelia: Tack :)

2006-05-29 @ 18:50:17
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: xidp ckrx

lgbuk yzaqhotgp bjygu aiqohpy abohyuk jtovp uylzhxfp

2007-05-14 @ 12:10:29
URL: http://www.ynsjlrf.ayphiu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback