Killar och Kläder :)



Först ska inget has sen ska allt has och allt ska givet vis prövas tar ju evigheter skrattar
jag är ingen person som tycker om pröva kläder :S
På både gott och Ont ..


Älsklingen har Hunnit med sitt andra second hand Köp (röda korset )

En snygg Polo sport Skjorta för futtiga 40 kr




For runt och kolla in lite under kläder men det var dessa han fastna för / jag fasta för :)



Snygga / sköna under kläder är ett Måste :) sen vart det två vita under linnen som jag
tjatat på han att Köpa :) så snyggt till tex polo sport skjortan :)

Sen hade dressman så bra erbjudande ta tre bet för 2 sen fick man även med en present :)




Tigerbalsam soft :*)

och jag som nyss köpte två vanliga tigerbalsam men dom kommer säkerligen till användning :)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh vad söt pojkvän/sambo/fästman du har som ställer upp på kort :D Han var jättefin i skjortan!

Postat av: Vintage* Jessica

Michaela : Tack hihihi jag fick lov att tvinga han .9
nej det var Inga problem han är så snäll så :)

fyndade skjortan via second hand som jag tvinga på han :)
men hallå 40 kr myclet billigt för denna snygga Ralp lauren skjorta är det :)

2006-05-08 @ 19:45:07
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback