Lovely Lovely

                       33467-421


Gådagens inköp hahhaha gott och Blandat
Vecko revyn ett Måste
chili
Sesam kaka på mitt favvo ställe (Alladin Turk ställe)
Nötter Japan mix curry puffar
och en Påse med klubbor barnen
Melon extra sooo sweeet Try them :)

Träffade syster yster och Utbytte saker hihiihih :)
Gosa med lilla enya :) sweety :)







Detta fick jag av syrran
Ljus Jeanjacka (kan vara bra att ha )
Snyggaste Gina tricot brallen med en liten smyckade diamant då man stänger i gen ( har dom för övrigt På mig i dag ) splitter nya men syrran fick ej på sig dom :S
Linnnen och ett Par skor som mamma kanske ska få om jag ej behåller dom funderar på att sätta rosetter på dom i sidenband
Hotta upp dom lite
sen 6 små dricksglass till barnen :)

På kvällen kom mamma förbi vi gick handla gjorde mat barnen och softa :)

                                        Burn It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback