Onsdags Lyx


Idag är Det Onsdag .. vakna 8.00 sovmorgon  !
Dock ville kenny sova kvar i sängen  men det var dagis som gällde  :)
Rissifrutti med syld var barnens frukost i dag Samt  Äpple :)

Ruggigt väder ute men vara på men allväders dressen , kenny skulle på utflykt med sitt dagis :)
Sånt Längtar han alltid till.
Madicken ville bara vara kvar Gosa med mig innan hon skulle lämnas vart en massa pussar och kramar
innan hon släpptemig :*)

Älsklingen ska Gå träna och jag ska Fixxa mig i ordning sen blir det en tur till stan med second hand span samt röda korset span.
sen fika med Roger alltid givet :)


Lilla loppan har Fått en ny vårjacka hon ska ha på dagis med :)






En liten undring fick en tillsägelse utav en bloggare här ang att jag skriver mycket med kursift och fet stil är det nåt som irreterar andra ?
Jag Hoppas dock inte det :))))

Kommentarer
Postat av: sara

det irriterar inte mig iallafall! :)

Postat av: Vintage* Jessica

Sara : tack då fortsätter jag skriva på mitt egna sätt :)

2006-05-03 @ 18:25:20
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback