Pajsigt värre

33467-505

(sorry för pajsiga kort ) han ej ta nya ;)

efter allt städande tog jag mig en dusch
Och lilla loppan och jag begav oss för att handla
Träffade några vänner på vägen med deras barn så det vart att vi stannade där till 21.45 Oppps
Ingen sovande Madicken :)
Hemfärd påklädning av Pyjamas satte på blöja och välling.. den hann knappt drickas upp innan
hennes ögon slocknade för natten :)



DAGENS OUTFIT : Eller kanske ska man säga kvälls outfit vart
Mysiga gröna braller med stor puffighet ner till Vero moda tror jag allt att det är
Hittade dom i garderoben då jag håller på rensa till Lilla syster :)
Mina nya gröna Moccasiner med pärlor :)
Vitt linne från Älsklingen som jag fick i går :)
samt mina  Gröna army inspirerade Jacka med guldknappar HM.
softish..

Upptäckte även då vi skulle hem att lilla loppans rosa gummistövlar med nallepuh har spruckit helt vid kanterna på båda stövlarna.. va fan e detta för skit 240:- spänn för denna skit BAJS

Måste in Måndag köpa nya .. djävla piss knappt använda juee
Måste kolla om POP har i hennes storlek vill ha dom blå vit randiga .. finns dom ej får det bli dom vit röd randiga
Hoppas att det e bättre Kvalla på dom iallafall :)

Loppan sover
var Nyss ute med hunden och plocka in maskros blad till kennys gnagare :)

Söndag i morgon vilket innebär MORS Dag wiiiihooo
Syrran kommer lämnar ett par vita braller till mig och hon ska få 2 stora Påsar med kläder :))))
sen ska hon återlämna Madickens bilbarns stol som dom fått låna till Enya...


Jag vill ha sol--- grilla..

Nu ska jag Gosa lite med star Rambo (kisseungarna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback