Ragnars medaljongpippi


33467-335



Vad jag vill Klä Min dotter i till våren :  Denna snygga Klänning vid namn Ragnars Medaljonpippi, som just nu ligger på tapeten . Gjord i härligt bomullsväv med bredspårig manchester / samt röda stickningar
Hur sött var inte detta :) ?
Är en sucker för 70 tals kläder hade en heeeeel del till henne som bebis nu ör det dock svårare att Få tag på
Dock har Pop katvig molo ida t  Trendy en hel del i 70 tals anda :)


Denna Klänning kan bli din för 298:.  finns från 0 månader upp till 3 år



33467-33833467-337
33467-336

Första  bilden sniff sniffs mysiga  Unisex byxa i härig ärtgrön manchester velour Gillar katten samt den berda resåren nedtill :) skulle vara super sött til sommaren :) pris 298:-

Bild två  skruttens velourvolang heter denna sköna Klänning gjord i grön velour med olik föärgade volanger i riktig bohem / 70 tals anda för 498:- kan du pryda din docka i denna söta klänning.


Bild 3skruttens gosiga knickers : en snygg Fleece bralla med snygg Mudd som Passar perfekt till lite kallare dagar ,mudden i  svart vitt prickigt  så Himla mysigt   298:- kostar denna och jag vill Påstå att detta är ett unisex plagg :)


Nån som vet vart kan man få tag i snygga 70 tals kläder till en tjej på snart 3 drar storlek 104 ca :)

                          Fast Å andra sidan kan man ju sy en hel del själv och får du även vara ensam om sina designade Plagg  :)


Vill ha massa mer 70 tals kläder :) Till Min skruttis :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback