Torsdag .. Kallt Fiixa fynda

33467-417

Sorry för sen resume av Mitt crazy life... :)
Dessa söta örgängen vart mina för 2 kr hallå 2 kr kastar man ju lätt på backen liksom :)

Hel nöjd över dagen i går
Hann ed träffa syrran överlämna massa kläder sen fick jag en hel del bilder kommer sen :)

PÅ Röda korset hade dom 3 kr alla plagg typiskt att man ej hittade nåt var där så pass sent men men
alal ni andra Hoppas att ni hade lyckan med och lyckades kamma hem nåt fint :)

Kallt ute hade vantar halsduk min sköna vita tunna svart skepparkavaj
beige bralla klännig brun tröja / kofta över :)



Sen hittade jag en kattleksak av en slump då min kompis skulle bet sin motionscykel ojsan då :)
sen fiskelina till kennys pyssel med pärlor :)
och en super söt tovad spindel ( den fick inte vara ensam länge hahahha balla ville busa med den )

På röda korset fann jag en snygg dress till Madicko att ha PÅ Dagis och ett par tjocksockar
sen två par till kenny :)



Vart Bjuden på kaffe / Glass
Italy food
Ris med kyckling filer i vitlöks sås fetaost bladspenat så där äckligt gott
Hade dock ont i halsen hela långa dagen men det funkade :)
drack the vatten massa hallsisar :) sen bad Kvällen :)


Jag har den bästaste kompisen i världen Tack Roger för at du finns / din Lillasyster



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback