" Änglar visst finns dom "



33467-258233467-2581


Änglar visst finns dom =?


Så Många där ute som sagt upp sina liv till sjukdomen cancer leukemi .
Försvunnit  från jordens yta pga av sjukdomen.
Vi alla måste hjälpas åt för att kunna hitta bra botemedel  till denna sjukdom som dag efter dag sållar bort massa onödiga liv.


http://www.kanalen.org/barncancer/iminne/angels.htm


Titta Gråt alla dessa fina Barn har gått barn pga av sjukdomen
Ensam står deras familjer maktlösa över livet

För att kunna  ge alla en chans hjälp  till med cancer forskningen.

Jag ska kolla upp möjligheterna att skänka pengar till barn sjukhuset Övik till cancer / Leukemi patienter
till förmån för en fin jul 5000:- Kommer vårat Familjebidrag att gå till dom.


Vilsna själar säker hem.
sjuka Barn behöver eran hjälp.
Låt inte cancer / leukemin ta  fler människoliv.


 Jag önskar man kunde utplåna denna sjukdom för gott.
sudda bort den likt ett suddigummi som raderar fel skrivna bokstöver.
Dra ett sträck.





För Många år sen fanns du  i livet
 vi hittade på alla möjliga hyss som fann det var du och Jag Micki
du visade stolt upp mig som din lillasyster till dina vänner
vi köpte en påse apelsin citron karameller och delade på under bron
Men en dag orkade du inte med alla hyss all lek

Leukemin hade gjort sig påmind i ditt liv
på kort tid släcktes ditt liv
I onödan
jag vet att du kämpade för varje dag som gick för varje dag solen gick upp gick ner
 du kämpade
vi alla kämpade fär dig
men det räckte inte
Din kropp orkade inte med

Långt där uppe vet jag att du har det bra jag ser hur du blinkar med  din stjärna som vakar över oss
varje kväll tittar jag upp och ser dig
Önskar bara jag kunde få krama om dig ta på dig höra din röst ditt skratt.
Om nätterna du finns i mina drömmar.
Varje dag  gör du mig påmind

Jag ska fortsätta kämpa för sjukdomen som ryckte bort dig från oss
Jag slutar aldrig KÄMPA.


 // Till Minne av Min sjuka Vän Micki.


Kommentarer
Postat av: mezzie

Nu gråter man ännu mer jue =*( sååå fint allså...
DU har ett fint hjärta gumman!
KRAMAR!

2006-11-17 @ 15:54:55
Postat av: Sofia

Du måste ju ha fyllt din lägenhet vid det här laget med all second hand du köpt ..

2006-11-17 @ 16:24:36
Postat av: Kattguld

Åh vad ledsen jag blir.. :´(
Men vi kan försöka kämpa emot och hitta mediciner som hjälper, eller behandlingar lr liknande, bara vi försöker!

´:(
Tänder ett litet ljus ikväll för de som har det svårt och skickar kram till Jessica och Micki

2006-11-17 @ 18:14:54
Postat av: emma

hej gumman!!måste bara skriva att jag love din blogg!!har du vägarna förbi karlskrona så bjuder jag på kaffe!!många kramar-Emma

2006-11-17 @ 19:20:26
Postat av: Elizabet

Haha men de är ju trevligt:P såg du mig idag med för isf såg jag inte dig:(*

Postat av: Vintage* Jessica

Mezzie : Inte meningen att få dig att gråta :((
Kram Tjejen :)))

sofia ja visst ser ut som värste sop tippen hemma hos mig ;)

Kattguld : en medecin som hjälpte alla sjuka skulle behöfts.
har tänt massa ljus för alla som dött nu i kväll
mys.


Emma : hahhahahah Tackar bockar en kaffe slinker alltid ner :))))

Elizabet : hahha nej nej men i går såg jag ju dig utanför gallerian :)))

2006-11-17 @ 23:15:36
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Johanna

fyfan bruden vad du fångar mig när du skriver. Du är en sån inspirations källa. jag vill bara kasta in hela mitt studiebidrag till alla som har det dåligt pga hur fint och underbart du skriver! Du är så himla bra!

2006-11-18 @ 09:09:36
URL: http://johannastic.webblogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Johanna : Tack då måste jag ha gjort ett bra jobb ;).
Tack för att du tar dig åt en del av mina ord det värmer varmt i hjärtat :)))
Tack johanna (:.

2006-11-18 @ 09:32:55
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback