coke us UP

                 33467-2495

* 2 stjärnor i en smäll / samma bild är inte illa * Lika glada som alltid hahahahhaa  (:


Drog en Lunch på Uh salladsbuffen
Fatta hur jäkla smask det var ?

Åt kiwi Melon vindruvor Passionsfrukt
Drack vatten
Groft nybakat bröd
Massa smaks med rökor  pasta skinka ham
ris tonfisk
oliver
couscous
mangodressing
svamp och en massa annat gott som slank ner 2 talrikar allt som allt tog jag haahha
avrundade med citron klyftor :)




Bild 1  Min Mat första rundan :)

Bild 2 Happy face

Bild 3 Happy face :)

Bild 4 Galen rolig tant Mohahahhahahhahahha

Oki vi hade 2 gubbstruttar bakom som kolla in oss
2 yngre vid sidan som höll på garva kolla på oss
la mig ner i soffan fota där inne
Är man Crazy så är man :)))))

Gick därifrån med stora runda magar Jag åt mest :))))
Blir fler Måltider att avnjutas där :))))


Imorgon är det Fredag Kenny ska på klassfest


Ska Nog Ha mys tjej kväll med Mallan och God mat kanske ?
Lite skratt och galna upptåg skulle icke sitta fel

Puss och snusk

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha Jessica, vet du hur underbart ditt leende är? Ditt leende är precis som din dotters!

2006-11-09 @ 18:55:50
Postat av: Vintage*Jessica

Linnea : Så du skrattar åt mig :)
kul att man kan göra andra lyckliga :)
Min dotters är det vackraste :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback