Gårdagens negerbolls afton !!!!!

33467-2590

Gårdagens : Fört Moped till sidensjö ca 2 mil Var Hos mallan Hälsade på hunden katten korna / waffe Hästen :)
Drog på oss varma kläder
stack till bjästa i dimma totally mörker med musicen i öronen :)))
som vanligt hörde jag nada och mallan vissla skrek tydligen tillslut stannade jag
hahhahaha tur det slog gnistor om min stackars moped juuue hahahhaha ;)
Men vi kom välbehållnahem med uppspärrade ögon som var våta av regn.
Drog på bjästa käkade.
sen hem  med madicko och Bakade negerbollar som ni ser :)

Satt Kikade  på tv käka gotta sen Kom Goncalo och joina oss.
sen begav sig mallan hem på moped för att kunna dra ut på fest.

Madicko kinkig på kvällen men somna till slut i kärleksfotäljen så jag fick bära in henne till hennes rum.

Kikade Driven ut med dogsen sen mys och sova.


Idag har vi vart på lång promenix med dogsen badat och lekt  ;)))))))


Kärlek J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback