Losing my Religion // Ett Brinnande Hjärta R E M

                    33467-2577


Den 46 åriga R E M sångaren Michael STIPE
har ett brinnande intresse för Aids  .
Hans brinnande intresse för att motverka kampen MOT AIDS Har fortsatt i åratal.


Han själv Drabbades utav denna svåra sjukdom.
och I dag vid 46 års Ålder finns han kvar vid livet
Tack vara våra insatser till Aids forskningen.


33467-257633467-257433467-2572



STÖD AIDS FORSKNINGEN KÖP DET RÖDA BANDET
SKÄNK PENGAR.

Självaste stipe har hållit i ett flertal AIDS Program insamlingar mm
gett ut låtar ang denna svåra sjukdom.


Ge dom sjuka människorna en chans till att få leva samma liv som vi andra friska människor.
Att berövas på själva livet pga av sjukdom är INGET man vill en annan Människa.


Michael STIPE har heöt och hållet fattat vinken och än i dag fortsätter han starkt

STOR ELOGE TILL DIG   R E M              IN MY HEART.


Losing My Religion
Everybody hurts är 2 populära låtar från denna Kännda sångare och Bandet R E M



                             Om en stjärna föll hade jag önskat att ni alla med sjukdomen AIDS
skulle bli frisk över natten.


MED DIN HJÄLP KAN VI HJÄLPAS ÅT ATT UTPLÅNA AIDS .


                           / Jessica  som önskar alla hade samma utgångsläge .

Kommentarer
Postat av: anna

Vart kan jag köpa det röda bandet? Sktbra initiativ gumman!

Postat av: Stina

Ja visst är det ditt val om du lägger ut ditt och dina barns liv på internet men saken är den att det är just DITT val och inte DERAS. Skulle min mamma lägga ut massa bilder på mig när jag var liten och blotta mitt/hennes privatliv skulle jag bli väldigt upprörd. En sak är att du lägger ut massa fakta om dig.. typ att din kille tycker du suger kuk bra, men varför blanda in barnen? De har ju inget att säga till om.
Nej kom igen white trash och höj dig.



stina : Nähä ? men det är mitt val och det respekterar jagMen detta är JAG mitt liv mina tankar mitt liv .
Herregud halva hela svenska folket har barn / blogg ska dom inte får göra det för att dom har barn keee ? I dont understand.
Jag är inte du lilla vännen respektera att jag har ett eget liv med egna åsikter ;).
Jag blandar som JAG vill Inte som DU vill stor skillnad.
suga är bra tycker killen min kanske du oxå borde lära dig istället för att predika ;)

say hello to my little friend :_=)

2006-11-16 @ 22:50:08
Postat av: Gilraen

bra skrivet!

2006-11-16 @ 22:51:27
URL: http://gilraen.blogsome.com
Postat av: Vintage* Jessica

Anna : Tack Anna :) Kolla via internetet :)))

stina : Jag är vårdnadshavare för dom dom är under 18 :)
Tji fick du .
vad du skulle tyckt ang vad din mamma / inte gör har väl inte jag med att Göra heller :).
white trasch tar betalt för att suga kuk inte jag :).
BIG DIFFERENT!!!!

Gilraen : Thannx :)

2006-11-16 @ 23:22:06
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Desirée

Det har florerat rykten att M. Stipe har HIV/Aids sedan 90-talet och han har flera gånger dementerat dessa.. han har alltså INTE sjukdomen!!! Kolla dina källor innan du närapå dödförklarar någon.

2006-11-17 @ 01:17:23
Postat av: M

Stina: Klokt skrivet! Tyvärr lyssnar inte Jessica på andra männniskor synpunkter (om dom inte stämmer överens med hennes egna vill säga). Kommentarer som kritiserar hennne bemöts alltid på denna låga nivå (sug kuk, knulla i röven är bara några få exempel). Hennes argumentationsförmåga liksom hennes ordförråd är alltså lika med noll.

2006-11-17 @ 09:15:54
Postat av: Görel

Jag gillar din sida, jessica, till skillnad från de där rena modebloggarna utan hjärta o hjärna!
Om man inte gillar din stil behöver man ju inte gå in här.

2006-11-17 @ 10:32:00
Postat av: Stina

BIG DIFFERENCE inte DIFFERENT (bra engelska igen där). Du är riktigt kass på engelska, så varför håller du dig inte till svenska?

Jo jag vet att du är vårdnadshavare för dina barn till dess att de fyllt 18 och det är det som skrämmer mig. De kommer inte ha något att säga till om förräns de är 18 år och med en sån mor som du utan moral och vett och etikett så kan de gå hur som helst. Du är frukansvärt egoistisk och gör bara det som gynnar dig. Den enda anledningen att du lägger ut dina barn på internet är ditt eget välbefinnande (alla kommentarer om att du har söta barn kanske boostar ditt ego så du bortser ifrån hur misslyckad du egentligen är?) och det är hemskt.

2006-11-17 @ 12:17:30
Postat av: Vintage* Jessica

Desirie : Om du Kollar På Mtv aids galan där han var med så du menar att han förklarar sig själv sjuk =?
det tror jag inte :)))

M : självklart LÄSER ( lyssnar blir fel ordval då detta är en blogg man skriver inte PRATAR )
Jag på vad andra tycker och tänker jag respekterar dom men behöver dock inte TYCKA likadant som ni er dom :).

Görel : Tack Görel : Mitt hjärta är stort :))))
Exxakt if you dont like it dont read it L:)

Stina : Pettitesser. Det skrämmer inte mig eller mina barn och kenny tycker det är kul att se på kort på sig själv och han vet vad jag skriver om han mm. och det accepterar han :).
Är man plötsligt egoistisk nu bara för att man har barn ?
jag skrattar faktiskt högt åt dig och din kommentar
hur fan kan du veta vad jag tycker tänker.
jag delar med mig av MITT Liv i mn blogg
mitt liv är MINA barn .
Dom är en stor del av mitt liv och platsar likaså väl i min blogg.
Kom inte och säg hur jag ska göra och vad DU Tror
Tror gör man i kyrkan och jag är inte kristen.

Tänk dig för innan du yttrar dig i andrs liv och leverne :)

Ett tips sköt om dig själv till att börja med :)))


Mina barn är det vackraste som finns det vet jag folk behöver inte kommentera det för att jag ska veta hur vackra dom är :)


Osar lite avundjsuka.
kan inte vara lätt sitta där anonym och kommentera nån man inte ens känner .)))

2006-11-17 @ 12:30:34
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

stina eller vad det heter i verkliga livet du kanske heter tjock fet finnig tjej som är ensam söker uppmärksamhet :)

Misslyckad vill jag absolut inte påstå att mitt liv är

jag är så nöjd hur jag lever mitt liv tillsammans med mina älskade barn :)))
Barn är det vackraste som finns :))))

sök hjälp för att du inte accepterar att andra har det bättre :)

2006-11-17 @ 12:35:04
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Tesan

Bra initiativ -sånt här kan inte få för mycket uppmärksamhet!

2006-11-17 @ 12:44:34
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: Stina

Nej jag är varken fet eller finnig och jag har ingen blogg och försöker inte vara anonym.

Haha och ska du snacka petitesser? "M : självklart LÄSER ( lyssnar blir fel ordval då detta är en blogg man skriver inte PRATAR )
Jag på vad andra tycker och tänker jag respekterar dom men behöver dock inte TYCKA likadant som ni er dom :)."

Vad är det nu då? Säg inte emot dig själv lilla gumman.

Och du, det är skillnad på han och honom när man skriver. " han vet vad jag skriver om han mm."

Och du, ta ur den fula piercingen... där snackar vi verkligen trailertrash.

2006-11-17 @ 14:06:30
Postat av: Vintage* Jessica

stina som du ser är detta Inlägget riktat Mot aids inget annat. men du kanske inte var på din vakt.
vart lite för mycket för fröken fröken där :).

Nåt av det måste du vara för nåt problem har du .
YOU DONT KNOW ME.
och eftersom du läst min blogg under en tid och kan veta allt måste du antagligen vara besatt ha lite att göra
Må otroligt dåligt själv ????
Got you..
BUSTED.
Nej jag säger inte emot mig själv själklart läser jag det du skriver men jag behöver inte ta till mig det
jag är en egen individ med eget tänkande och utför mina handlingar precis som JAg vill att det ska vara.
Just det som är meningen med ett eget liv antar jag ?

Nej du piercingen tänker jag behålla för all framtid likasa mina andra piercingar och tatueringar I LIKE IT THAT WAY.

Det är ju faktiskt jag som ska gilla mig själv
är inte på jaket efter att du ska göra det :)))

Skaffa ditt perfekta liv i verkligheten ..
Om du har nån `?
som sitter Läser Min blogg smiley ;)


Im a trailer trash with a life :))))

2006-11-17 @ 14:13:33
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Tesan : tack tjejen :)))
Kommer komma fler inlägg :))

kram J

2006-11-17 @ 14:14:04
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: 8ball

is very interesting site...

2006-12-23 @ 21:47:48
Postat av: Svetlana

Thank you for your site. I have found here much useful information...

2007-01-02 @ 06:37:18
URL: http://igloo-cooler.nettestworld.com
Postat av: Anna

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(t

2007-01-02 @ 07:14:13
URL: http://payday-advances.emgoh.com
Postat av: Jooni

Hello people! Nice site!e

2007-01-02 @ 07:14:15
URL: http://cheap-laptop.wattbar.info
Postat av: Joon

i love this site.e

2007-01-23 @ 10:16:17
URL: http://mutual-fund-investing.ohlab.com
Postat av: Svetlana

Just serfed in. Great site, guys!

2007-01-23 @ 13:40:54
URL: http://buy-adipex.giftsee.com
Postat av: Marilyn

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.s

2007-01-24 @ 13:16:27
URL: http://future-trading.officialohh.com
Postat av: Amanda

I you all love!i

2007-01-24 @ 23:26:29
URL: http://invention-patent.momentholidays.info
Postat av: Marilyn

i+love+this+site.c

2007-01-26 @ 05:37:32
Postat av: Helga

Nice site... Cool guestbook...e

2007-01-26 @ 21:12:53
URL: http://herownphone.info/sex
Postat av: Jones

Excellent site, added to favorites!!

2007-01-27 @ 04:56:15
URL: http://gofda.info/medical-alert-tag
Postat av: Sveta

i+love+this+site.%25

2007-01-27 @ 18:15:00
Postat av: Nicole

It\'s a great and valuable site!y

2007-01-28 @ 10:10:05
URL: http://huggable-hanger.mmspo.com
Postat av: Prohor

Oh o ho! very nice site!b

Postat av: Svetlana

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.G

2007-02-01 @ 15:41:53
URL: http://older-woman-younger-man.wattbar.info
Postat av: Bush

I+enjoy+your+site+very+much%21+THANK+YOUw

2007-02-02 @ 10:07:07
Postat av: Marilyn

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.

2007-02-04 @ 23:40:44
URL: http://adipex-p-phentermine.uplia.info
Postat av: Nicole

Wonderful+pages%21+Keep+up+the+grat+work.r

2007-02-05 @ 05:03:34
Postat av: Smith

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.X

Postat av: Bob

The+site%5C%27%5C%27s+very+professional%21+Keep+up+the+good+work%21+Oh+yes%2C+one+extra+comment+%2D+maybe+you+could+add+more+pictures+too%21+So%2C+good+luck+to+your+team%21

2007-02-07 @ 07:32:52
Postat av: wvirblzmp radvsotgp

uqhmbw utkqocb qsdxg subdrj ovrazpqw vceykqx vtioau

2007-02-17 @ 22:35:00
URL: http://www.rlxbqcjvg.ogbvjku.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback