Tänk om jag vore en liten liten apa OMPA OMPA fadderalela

                                                 33467-2501

Ussh ingen sovmorgon i går heller som dåligt honey kom väckte mig halv tre.. kebabrulle

Jobbade som k person i går gick bra för en gång skull inga slag eller liknande denna gången.

Hann hem städa en snabbis
dusha  fixxa i ordning mig hämta kenny fritids
Tog ut money
hem Lämna dogsen
Mallan Brallan kom
 vi stack handla inför våran mys kväll

Maten vart Potatis gratäng Grillad kyckling Julmust gurka rödlök oliver  morot smaskens
jag åt mest som vanligt.

Mamma kom innan på en saffrans bulle och afrikanskt the fika :)
sen Var det dags Lämna k klassfesten .

Jag Malin Madicko Åt :)
sen Hämtade vi kenny på klassfesten som hade klätt ut sig till spiderman hahahha
och han var den enda som hade klätt ut sig hahahahhahaha :)
Följde med hans Vän Tiffany hem
Madicko somna 21.00
Kenny somna i soffan

Jag Malin tog tillfället i akt att avnjuta en öl
och lite röka och en massa supreme spel bilder kommer

................Det regnar i dag :(

Hyrde film i går Wallander Blodsband men han dock ej se den så det blir nog den och mys ikväll Med Malin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback