2 små kaffemuggar bor nu i mitt hus

33467-2381

Bättre sent än aldrig Äntligen har dessa små muggar kommit till vårat Mac d
bättre sent än aldrig som man säger :)

Nu bor dom hemma i min samling :)






Från röda k Vart det En rånarluva kennyboy
2 mössor Moi
En kofta till Moi :)

En balla på bild :)


Hund gotta till laleh Balla :)

Eftersom dom vart så duktiga :)


Imorgon ska Loppan vara med Pappa efter 12.00
dom ska till tandis
sen till Airworl med loppan fatta vad kul det kommer bli för henne ler :)
En mys dag med Pappi :)


Jag arbetar i vanlig ordning :)
+ att jag ska Hämta ut ett par stövletter i will show you :)

Jag måste köpa nåt på hm .. har abstinens sen måste jag bara kika bik bok


Min Honey fick Jobb i dag ler :)
Marc o polo You are the best :)


Fan vad alla hälsar  på mig på jobbet nu då..
poppis eller vad :)


Mitt Liv skänker mig all energi all lycka jag behöver Tack för att jag får leva
andas finnas i detta liv  kärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Christin

Just det där mönstret har jag inte fått på nån mac donald´s mugg ännu, men mönstret på de på bilden är jätte fint. Smart att spara muggarna, det ska jag också göra! :) Köper latte där så ofta som är såå god. Ha en bra måndag. Kram Christin.

Postat av: Vintage* Jessica

christin : hiihihihi visst är det sött
samlar på dom :)
lite 70tals inspirerande :)
dricker ofta latte där granne med jobbet hehehhe :)

kram J

2006-11-01 @ 19:27:12
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback