Debatten ANALSEX



Herregud vilka funderingar och tankar människor har runt ämnet att ha analsex.
sex som sex.
Så vidare saker och ting inte är skadliga är det ju bara  fritt fram.
Att knulla i röven är ingen sjukdom inget man kan straffas för.
dont you like it dont have it then.
Dumt att dissa folk som gillar det anyways.

föresten varför ska du veta om jag gillar det eller inte ?
Herregud ska du veta hur jag har sex oxå ?

sex i alla former är normalt.
hål som hål :)






Sex debutanten Jessica som Tycker Anal sex är på.

Kommentarer
Postat av: Petronella d s

Nja hål som hål håller jag absolut inte med om. Om båda är med om det är det ju inget att diskutera, problemet är ju att så otroligt många unga män som kräver av flickvänner att ställa upp på analsex.Och så jävla naturligt är det ju inte,kräver en del förberedelse om jag säger så.

2006-10-02 @ 08:12:16
Postat av: Emma

Jag håller med dig,Jessica.Sex som sex.
Helt upp till var och en att välja om de vill eller ej,men man ska absolut inte döma folk som gillar analsex.

Postat av: jenny

alla ska göra sina egna val och till de som gillar det; kör hårt :)

Problemet är ju när det blir ett tvång, att tjejer känner att de måste ställa upp på det för annars är de pryda/mesiga etc.

Fast de problemen handlar kanske i grund och botten om annat än "sex"

2006-10-02 @ 12:09:45
Postat av: Vintage*Jessica

Petronella men då är det ju samma sak som om tjejen ej vill ha sex i vaginalen same same.
att tvinga nån till nåt är sjukt.
oavsett det är vaginalt / analt.
allt tar sin tid :)
mvh J


Emma : Exxakt .. döm aldrig.
tycker jag är helt idiotisk.
det är sex inget farligt om man säger så :)

Jenny : Exxakt håller med där men man ska ej vara tvingad till det .
att bli tvingad däremot till sex oavsett det är vaginalt / analt är sjukt.
alla gillar olika saker bara att acceptera.

Kram J

2006-10-02 @ 17:18:08
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Johanna

Nja, jag håller inte riktigt med. Vaginalt och analt är inte samma sak. Tänk på hur det ser ut fysiologiskt och vad dom har för funktioner. Tarmperistaltiken och ringmuskeln blir ju förslappad med tiden. Vaginan har ju inte samma typ av muskler och funktion.

2006-10-03 @ 12:10:14
Postat av: Vintage*Jessica

Johanna ; Nej absolut inte samma sak.:)
ta mig inte på orden som man brukar säga :)
.
dock tycker jag ej man ska dissa tycka det är äckligt.
sex är nåt vackert mellan 2 människor :=)
både vaginalt / analt :)

2006-10-03 @ 18:18:21
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Michaela

haha WORD!

2006-10-03 @ 20:39:21
URL: http://rar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback