Inget stoppar oss ...

33467-2340

...inget stoppar oss från att åka in till stan en blixt visit :)
 i snö stormen ;)

PÅ Gallerix hade jag spanat in denna läckra kudd klocka så den fick snällt följa med hem
likaså 2 indian tavlor som nu är uppsatta vid nya fotöljen i sovrummet
3 pennor i olika kulörer
Buddha skriv block
sen fick Madicko en magnet mjukis katt :)






PÅ Hm vart det en till likadan basker rädd om jag tappar bort min första och skulle sakna den så :)
sen nya leggings dom med mudden ap sköna
ugg mjukis tofflor ett måste hemma hos mig :)))
Lång fillingar med kalle anka motiv kenny :)


PÅ Mat affären fann jag en söt svamptjej och en singel svamp klart dom ska bo i vårat köks fönster :)
tvålar med liljekonvalj mm
spikar för tavlorna + klockan :)
hittade inga hemma :)
doftljus i köket :)
Muggar att dricka the i kanske ? :)



snön virvlar fram...

Mommi kommer 18.00

Dags att Lägga på ett kål med diverse saker

Kärlek är nåt vackert alla borde få ta del utav

Kärleken jag får är obeskrivlig i ord.. mmm


Kärlek Mamma J



Kommentarer
Postat av: Christin

Botanic garden pumptvålarna är toppen och billiga och används flitigt hemma :) Den rosa doftar underbart och likaså den vita :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback