Ompa Ompa fallerallelaaaaaaaaaaaaaa....

                    33467-2097



One three hill eller OC: Nothing sorry  
Ute- eller hemmakväll: Hemma mys är det finaste vackraste mysigaste underbaraste jag vet.
Sex eller mys: Both
Salt eller sött: Kör en härlig mix av dom både  med lite surt :)
Lyx eller budget: Lyx att få budget att köpa .. oki mixxar där med :=)
Sommar eller vinter: sommaren är kort vintern den är lång..
När är du född: 12/feb
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Plysh kläder dressar :)
Favoritresturang: Let me think.. Älskar alla indiska mongoliska mm
Favoritfilm: Gudfadern  scarface gamla maffiosa filmer rocky mfl.
Har du barn: 2 barn ett fadderbarn :)
Smeknamn: Ja Prinsessan :)
Favoritfärg: Grått svart vitt rött turkost rosa grönt fins ju så många.
Drömprins: Min Man min son :)
Har du varit kär: Min kärlek finns alltid den går till min man :)
Favoritlåt:  You are my african queen alla 2 pac big , spanska latino hip hop låtar
Maträtt: Favvo ? Hmm allt man gör hemma själv tilsätter kärlek så blir den perfekt.
Favoritresemål: Bolivia / indien Fattiga ställen runt om i världen. Bolivia ligger mig starkt om hjärtat.
Favoritblomma: Liljekonvaljer rosor
Tycker inte om:  Pälsa lever avundsjuka  Människor som har barn som dom fullständigt skiter i :( misshandel pedofiler mm
Senaste sjukhusvistelse: BB då min dotter föddes
Favoritdricka: Vatten med is :) The
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: hmm måste kolla vita knottriga :)
Vad gör du när du är uttråkad: Målar naglarna städar sitter vid datan ut med hundarna :)
Missbruk: Inte av den farligare graden
Vän som bor längst från dig: Mina vänner i himlen så långt borta men ändå så nära.
Läggdags:  olika oftast inte efter 03.00
Nagellack: Fransk manikyr .
Husdjur: 5 katter 2 hundar en kanin ett marsvin 3 firrar :) 2 apor :)
Skostorlek: 37 / 38
Syskon: Hel syskon  2systrar 2 brorsor halv  2 systrar 2 brorsor :) och sen jag då :)
Favoritpålägg: dagobert Macko :) eller nordhallen röra med gurka :)
Vilket är det vackraste ordet:  Kärlek lycka Älska Hjärta
Bästa bok du läst: Dokumentärer som är sanninsgbaserade
Är du Internetberoende: Nää men skulle vara trist utan.
Gillar du snö: inte innanför kläderna dock..
Vilken är din bästa egenskap: Omtänksam hjälpsam.
Senaste pojkvännen: ´Min man :)
Vilken film såg du på bio senast: Jaaa du The ring :) ( har jobbat på bion i stan )
Senaste köpta skiva: Hip hop / Yoga skiva :)+ avslappnings musik
Favoritgodis  choklad  sött salt sliskigt :) barn godis hahhahaha
Studier eller jobb: Jobb  som jag har nu helt perfekt :)
Bästa kompis: Roger pierre Min Man
Innerstad eller liten ort: På Landet    jag trivs bäst i öppna landskap nära havet vill jag bo
Nytt eller vintage: Vintage off course



Take  the list and leave --- NOW

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fick du jobb på bio? skulle också vilja ha det.. hur gjorde du? kram :)

2006-10-07 @ 11:47:19
Postat av: Vintage*Jessica

anonym : ja du hur får man alla andra jobb ?
man frågar innan så klart
Jobba som städare / sålde godis Popcorn fick så många gratis bio fimer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback