west side

                            33467-2162


Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
1. Jag Har strippat spelat In porr ;)

2. Jag har aldrig använt P piller :)

3.  Im a gangsta :)

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
öppare sinnen för missbrukare /Fattiga människor.

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Persika.

Hur var du som barn?
Damp Barn :) Klassens största pajas ( och enda ) Egen

Vad tycker du om fildelning?
Deal with it

Varför bloggar du?
 Varför kissar jag varför har jag kläder ? för jag vill :) monkey :)
Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Min kärlek är okrossbar lika så min vänskap

Vad kan man leva utan?
svartsjuka avundsjuka.
fattigdom
Missbruk.


Vilket är viktigast hos din partner?
Älskar Mina barn :)

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Inre harmoni har funnits dom senaste åren tack vara mina bran :)

Hur ofta lagar du mat hemma?
Varje Dag :))))

Vad skulle du göra med ett friår?
 Hjälpa Fattiga Människor / barnhem utsatta barn helt enkelt :)

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
indisk  Mongolisk  Min Daddys

Hur svarar du i telefonen?
 Ola :) eller HOooooooooooooooooooooooooolla

Är du pinsam på fyllan?
Nää men jäkligt rolig beror på hur man definerar det hahahahhaha

Hur ser folk dig?

Som en Pajas som alltid är glad skrattar
Hjälpsam
Kärleksfull
rättvis
hottie :))))

Människa som gör dig enbart ledsen?
Alla onda :(

Människa som gör dig enbart glad?

Mallan
Goncales
Jimmy Honey boney
Mina Älskbärda Kids

Värsta känslan?

 Att Inte räcka till

Favorit tv-program?

Prinson break oz fängelse serier

När grät du senast?
Gråter inombords ofta annars ... förra veckan på Jobbet med mallan :(

Är du vidskeplig?
Yepp.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
INGET


Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Hmmm finns det når skrattar ?

När blir man vuxen?
Aldrig :)

Vill du säga förlåt till någon?

Njjjaoo


Vem är din hjälte?
Alla hjälpsamma människor som sätter sitt egna liv till.
scarface

Vad tror du på?
Ödet
Livet
kärleken
vänskap
lycka


Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig och snygg :)

Vad är lycka?
Att  vakna varje dag brevid sina barn och inse nej det är inte en drömm :)

Vilka personer beundrar du?
Många det vet ni.


Vem var din första kärlek?
Pierre då jag var 4 Mohhahahahhaha

Vem har makten i ditt liv?
Me my self and i

Har du någon dold talang?
Kan slicka mig på näsan.


Har du någon fobi?
smutsiga människor .

Vad är det pinsammaste du gjort ?

Dirty säger inget mer :)))


sno den av Mig snodde den av  
www.miggs.blogg.se




Kommentarer
Postat av: Babydoll

Härliga svar;D

Postat av: Erica

skojiga och bra svar =)
har en fråga.. kan du inte visa något foto på dig när du var med madicken/kenny? =D Så fiint att ha bebimage..

2006-10-10 @ 20:18:07
Postat av: Petronella d s

är kanske trög men vad menar du egentligen? är du själv kriminell eller har du bara någon slags fascination av gangsterkulturen?

2006-10-11 @ 08:01:56
Postat av: Vintage* Jessica

babydoll : hehehhehe :)

Erica : Mina alltid roliga .9))))
hahahhaha får väl scanna in ett :))))

Petronella den s : Nope alal Gangster är inte kriminella seru :)))

2006-10-11 @ 17:49:42
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: miggs

Strippat ? Det är tamejfan ball :-)
Min tjejkompis är strippa. Så jävla coolt att se henne jobba!

2006-10-11 @ 18:38:29
URL: http://miggs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback