* Your are my african quuen *

33467-2067

Uppe med tuppen sov noll i natt men lika glad är jag för det skrattar :)

Hel härlig dag på jobbet i dag höll tom på missa bussen då är det illa
så bra har jag på mitt jobb vill säga.

Malin gumman var på jobbet i dag med
on förgyller lätt min dag
helt underbar tjej kärlek till dig Malin :)))))

Gonzo kom på lunchen.. soft att surra och ha sig på lunchen.

Nya praktikanten kom i dag med
ur gullig tjej .


Dagens kläder :

Tröja Bik bok bandet second hand.
Braller HM fatta hm bralla hahahhaha :) ur softa mjuka gubb brallor.
Vita spetsiga skor inte ofta man ser det på mig.
Väska vit hm tror jag tom :)

Jacka nya hm :)


Im a african queen and i know you love me...

Kärlek till er alla ...





Kommentarer
Postat av: Sandra

Söt tröja men jag ser inte så mkt av byxorna =( Jag tycker även badrummet ser coolt ut. Jag har fått en slags "pluggskada" istället för arbetsskada, (går inredningslinjen) o har blivit så otroligt uppmärksam på allt som har med inredning att göra. Sådana tapeter på badrum ser man inte ofta...

Postat av: catya

nice : )

sött halsband, den med ringen : )

2006-10-02 @ 19:19:51
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

sandra funkar ej att lägga in fler bilder djäkla blog mer bilder kommer har 2 till iallafall :))) som jag lovar att dela med mig av :)-
Jag kör vintage stuk and i just love it :)
älskar den omgivningen / bohem :))) thats my style.
sen e jag inte som alla andra heller :) fnissar.

Catya : Ringen är från min älskade daddy som fyllde 50 i går gamm daddy.
det andra är nytt kommer från second hand :)))

mvh J

2006-10-02 @ 19:23:48
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

Alltid lika het
sexy mother fucker ;)

2006-10-02 @ 19:30:54
Postat av: Mikaela

Skitbra låt du :P
Har du hört deras andra: U no holy pass? Skitbra!

2006-10-03 @ 14:30:19
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Anonym Jäääså :)

Mikaela : Yeees love sångerna.fick denna av en nära vän som står mig nära.

2006-10-03 @ 18:11:39
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback