Im Gonna make it right

33467-1806

Jag är beroende av second hand kärlek och god mat :)
call me insane but heeeey thats me.

Älskar att vandra omkring där i affären.. känna titta njuta av alla galet snygga saker.
blir helt salig där inne.
skulle kunna gå runt i timtal bara kolla
njuta av alla intryck :)

Lite fick jag med mig därifrån i dag :)

Bla detta snygga skärp med en snygg guld detalj.
oversize snygg tröj / klänning typ :)
The bridge Bag (en till i min samling )
En annan snyg ljusare läder bag :)

Känndes som perfekt med dessa saker :)

Man kan säga att dom utgjorde en del av min dag... :)



33467-1805

Kennys Turtles helikopter fick dela en plats på min blogg :)
dn sitter han leker med.
Loppan somna nyss... . vaknar 5.00 sen.

Lämna in en bok i dag bibblan med så jag ska påbörja min andra.
sen ska jag försöka hinna låna nån imorgon om tiden tillåter :)


Mycket att fixxa dona på Jobbet :)




Kärlek respekt J

Kommentarer
Postat av: elsa

hur har du råd och handla heeela tiden? Och hur får du plats med allt du köper? jag jobbar heltid o tjänar bra men köper inte på långa vägar lika mycket som du varje månad :-)

2006-09-12 @ 22:41:49
Postat av: Vintage*Jessica

Elsa : Har bra betalat :)
mycket sparade pengar vill säga :)

smt hár jag noll skulder :)
Min förkärlek till shopping gör att jag måste shoppa :)

Bor stort då rymms en hel del :)

Du kanske har ett annat intresse än shoppingen ?

Postat av: You know you love me

Men Jessica! Har nte du typ 1000 väskor?

Skitsnygga saker! ;)

2006-09-12 @ 23:35:43
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Camilla

söta väskor!

2006-09-13 @ 00:21:50
URL: http://www.stilic.blogg.se
Postat av: elsa

okej :-) nej jag älskar shopping . Men det ska vara dyrt. ;-) då kan man inte handla sååå mycket saker :-)

2006-09-13 @ 09:19:53
Postat av: Vintage*Jessica

You know you love me : Joo men du vet völ att mycket vill ha mer :)))))

Camilla : thannx :)

Elsa : hahhahahaha jag klarar mig utan super dyra saker.. det är tingen i sig som tilltalar mig :)

kram J

2006-09-13 @ 17:53:15
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback