Marimekko drömmar

33467-1710

En designer som man aldrig slutar av förundras av.
Vackra tyger om vartannat blandas hejvilt..
deras nya kollektion som fins för både barn / vuxna har gjort ett stark intryck på mig

Hästar blandas hej vilt :

Klänning med hästar 695:-
Långärmad T-shirt för den mindre 325:-
Dom coolaste moonbootsen ever med just hästar 795:- fatta hur grymma dessa skulle vara då ?





skulle vara djävligt soft att ha en fondvägg i alla rum med just marimekko men jag tror bara jag delar den iden med mig själv :)


Blommor vackra ting som är till för att synas.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Snygg tapet!!!!!

Postat av: Vintage*Jessica

Pernilla : skulle passa till en fondvägg elelr till en snygg mysig fika hörna :)

2006-09-06 @ 18:04:38
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback