My kind of style Nicky Dupont

33467-1934

I love this look.
och svar ja jag Älskar benvärmare.
kolal så snyggt man kan ha dom till denna typ av skor.
 just i denna benvärmar modell ingår det hål för klacken
annars är det nåt man själv kan fixxa med ett par billigare benvärmare.

Just denna modell designad av Nicky DUpont kostar 495:-

Billiga finns via hm Lindex Kapp ahl mfl.
eller varför inte sticka ett par själv ?
kanske med stora snygga knappar ?

Hål upptill för att Kunna trä igen själv ?

skapa  din egen unika design.

Kommer du bära benvärmare i höst ?

Kommentarer
Postat av: Lolita Loco

Jag kommer definitivt använda mina benvärmare i år!
Och snygga raggsockar me...

Postat av: ElinLeticia

Hihi...för några år sedan var det så varning över benvärmare...men jag har alltid älskat dem, de är praktiska och varma...det är viktigast...fast på jeans?

2006-09-24 @ 18:34:15
URL: http://elinleticia.blogg.se
Postat av: sarah

jag kommer inte bära benvärmare...inte min grej ihuvud taget!!! men även det en sån sak som jag tycker kan vara häftigt på andra men inte på mig!

2006-09-25 @ 14:56:17
URL: http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback