Myskväll med babas bilar * Lite shopping

33467-1635

Myskvällen ska först spenderas framför tv hela familjen med diverse snarra och Babas bilar :)

sen avanceras den upp allt eftersom barnen sover då blir det massage för moi :)
det skönaste som finns efter en hård arbets vecka :).



Todays shopping vart marin blåa / potatis färgade ankelboots like them :)

Lila torg vantar med söt rosett. sockar madicko + en liten nyckelring HM.

second hand / röda korset : Kofta till mig.. bra att ha :) thissa med pirater mm madicko.

Leksak kenny mjuk fågel madicko.
vintage klänning alla crazy :)
Får se om den kommer till användning :)



Lek tajm seeee ya around

Kommentarer
Postat av: mezzie

babas bilar har jag sett fast jag somnade såå bra var den i mitt tycke =)
själv ligger jag vrål förkyld o inte alls på topp..hoppas allt är bra med dej ialf!
Kramisar!

Postat av: Sandra

Dem marin blåa ankelbootsen var läckra....

2006-09-02 @ 11:09:40
URL: http://www.pinkpanther.webblogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Mezzie : den var ju assssssssssssss bra höll på garva i hjäl oss kallas humor :))))))
Hoppas att förkylningen känns bättre ????



sandra Thannnnx :) fick ångest och valde 2 :)

2006-09-02 @ 11:34:55
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Mezzie

jo då lite piggare o det har släppt i näsan.. Jaa skratta gjorde man men jag var rätt trött oxå när jag såg den =/ men A tyckte den var såå sjuk så den var bra typ =)
KRAM o ha en super skön lördag!

2006-09-02 @ 12:04:27
URL: http://mezzie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback