Punk ass sissy

                                             33467-1653


Mitt hjärta brinner av kärlek till Min Familj :)))


Kenny har nyss fikat Med tiffany nu skulle dom ut leka under äppelträdet med hans leksaker bilar gubbar av diverse slag :)
dom har lekt med varandra sen 10.15 i morse galet men kul att kenny funnit så fina vänner.
Älskar dig mitt hjärta.

Ska bada gosa med Madicko sen blir det läs mys och baby massage för henne som hon älskar
tillsammans med avslappnings musik :)


sen myskvöll med varma mackor the och film och massage :)
mysigare än så kan det inte bli :)

Funderar på att göra äppelmos och baka bröd i morgon.
perfekt med egen ällepmos till gröten på morgonen till både dom vuxna och barnen.

En bra frukost håller hela dagen :))))

skönt med slapp mys dag inne en lördag som denna regnet har öst ner tills nu.
dock e det mycket mörkt... hoppas på regn åska i natt så mysigt  att ligga nära den man älskar mest.



Arbete till veckan  hoppas det inte kommer en massa paket man måste kånka på..
min rygg avlider snart ( har en ruggskada sen många år tillbaka )
och det har blivit värre sen då jag väntat barn pga av den hårda belastningen.

Ikväll ska jag börja läsa min nya bok jag låna för nån dag sen :)
snabb lån 14 dagar bara att börja läsa :)
älskar att få fötterna masserade medans man läser :) lyx.




Nirvana is a Peace in silence

Kommentarer
Postat av: Erica

Va mysigt =) Själv har man varit på racebanan sen 07.00 imorse... regnskurar, sol och blåst om vartannat, hehe.

Vad är det för bok du ska börja läsa? Har du ngt boktips till mig förresten? =)

Postat av: Vintage*Jessica

Erica : aha vart bor du inte i övik eller ?
race här med nämligen min chefs pojkvän är nämligen där :)))))

Om du kollar min kategori bok tips finns det lite inlagt där :)

ska läsa en bok jag nyss lånade kolla längre ner kram J

2006-09-02 @ 18:47:26
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Mezzie

åååhh give me some äpplemos.. verkligen den allra godaste som finns är hemmagjord!!
Tänker på min mormor som ALLTID gjort det men sedan hennes sista sttoke för 2 år sedan så blir det aldrig mer någon sådan =/ hon är tyvärr rätt dålig oxå... men gröt o hemma gjord äpplemos is the shit!
Här äter vi oftast havregryns gröt oxå o det är verkligne en perfekt frulle!
KRAM! o joo tack för dina värmade ord det gick rakt in i hjärtat mitt... för de orden värmde så ett par tårar kom oxå ur ögat mitt ;-)

2006-09-02 @ 19:04:15
URL: http://mezzie.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Mezzie : Jag vet .. till gröten eller pannkakan :)
eller varför inte varm till vanilj glass slurp.
eller en go skink stek :)
den kan användas till mycket !!!!!!

Tusen tack .. för att du läser och tar åt dig du har ett hjärta av guld låt ingen ta dig det ifrån dig

kärlek Jessica

2006-09-02 @ 19:33:55
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback