skruvlös ?


Kanske inte bara en ?
Fattar inte hur människan kan vara funtad i dont get it :(


Kennys pappa ska ha kenny varanan helg men det blir typ väldigt väldigt sällan :(
till stor del kennys besvikelse.

Förre helgen sket det sig likaså denna pga av att han är i Egypten med sin pappa och lillasyster
vart bjuden.. men hallå kan man fan inte säga att man ska sticka dit liksom ????
nej inte ens ett hej då jag kan ej ha kenny i helgen ?

Hur kan man vara så känslokall mot sin egen son ?
Glömma ?
Nej du stefan... En vacker dag kommer du inse allt vackert du gått miste om
men glömm då kommer det redan vara försent.


Jag är en mamam som Lämnat min son vid ett tillfälle en natt den natten då jag födde madicko ( kejsarsnitt)
direkt efter snitten kom min älskade mamma och kenny in :)))))

Jag skulle aldrig lämna min son  vind för våg för att supa eller liknande
som så många andra föräldra OFTA Gör-


Tack vara mina älskade barn är jag vid livet och  det är jag tacksom för
jag lever.









Nu till Nåt helt annat .. Träffade Ek i dag .. han hade ögonfluss fylle andedräkt.. men djäkligt charmig och söt utanför apoteket .. lilla vännen...
ta min hand..
You know att du fins i lilla systers hjärta  /// Always

Kommentarer
Postat av: Mezzie

usch allså för såna pappor... men som du skrev det är bara HAN som går miste om nåt...tråkigt bara för kenny boy...kramis!

Postat av: Linda K

du låter som en jättebra mamma, tur att ungarna har DEJ :)

2006-09-07 @ 08:01:20
URL: http://iabloggar.blogspot.com
Postat av: Erica

Han är inte värd att få vara pappa =(...

Du, varför får inte vem som helst föda med kejsarsnitt? Är det farligt? Har hört att man inte får föda med kejsarsnitt om man inte har några giltiga skäl.. och vad är giltiga skäl? Kan du inte förklara du som antagligen vet =) nyfiken!

2006-09-07 @ 08:23:24
URL: http://tindrah.blogg.se
Postat av: Malin

Hej! Skrev i ngt inlägg tidigare ang i princip samma sak. Och det är så. Pappa skulle ha oss varannan helg men de flesta helger uteblev. Nu sitter han ensam, barnen har växt upp. Nu ringer han på fyllan å pratar å gråter. Han inser att han gått miste om oss. Att alla raj raj fest kärringar inte är så spännande, även de blev gamla å slitna! Så sorgligt när folk sätter sina barn i andra, tredje eller sista hand..
Men det jag menade när jag skrev förut är inte bara det att du (givetvis) skyddar dina barn. Utan det är så jävla härligt att läsa dina inlägg om dina barn. Hur mkt folk än älskar sina barn så brukar det negativa alltid komma fram. Typ att det är så jävla jobbigt att skjutsa hit o dit och så jävla jobbigt att ha barn (även fast jag vet att de skulle dö för barnen) så är det väldans massa gnäll! Iaf de människor jag ständigt tycks stöta på. Men du skriver om gos o mys o hur gulliga dina barn är osv! Det är så jävla härligt att se! När jag läser om erat mys, som till och med finns där på vardagen (!! :)) så längtar jag tills den dagen jag själv blir redo att bli mamma!
Ha en bra helg för nu åker jag till Oslo! :)

2006-09-07 @ 15:23:37
Postat av: Vintage*Jessica

Mezzie : i grund och botten är han mest slarvig :(
suck

Linda K Tusen tack för ditt inlägg :)
thats keeping me warm :)

Erica det är trist han skärper sig emallan åt men oftast brister det :(.

Jag gjorde kejsarsnitt pga av att jag ej vill föda normalt samt en skada invärtes man måste altså ha ett giltligt själ
dock e det bästa föda vanligt :)

Malin : Du igen kul att du återkommer det värmer :).
Ett barn ska alltid komma i första hand oavsett .
Thats it :)
skulle aldrig kunna försumma mina barn :(
ALDRIG.
trist att du fått uppleva den verkligheten
Min pappa är själv missbrukare men vi har oerhört bra kontakt :).
och det är jag tacksam för,
Mina barn är mitt ljus i allt det är dom jag öever för :)
dom är min luft jag andas.
och jag har aldrig känt det jobbigt att vara mamma
inte ens då jag har en son med adhd utan det utmärker han till den goaste ungen i världen :)
Min dotter är en mamma tjej mamma hit mamam dit.
Hon är med sin pappa ca 2 timmar per dag :)
och det räcker :)
funkar bra.
att vara ensam mamam är som man gör det till jag älskar mitt liv tillsammans med dom :)
Gos mys ska tillhöra vardagen kärleken mellan en mamma / pappa ska alltid visas i form av kärlek :)

Du kommer bli en bra mamma med den inställningen :)

ha det underbart bra där borta :)
semester ?

kram Jessica

2006-09-07 @ 17:25:03
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Pernilla

Lilla gulledej...Du är ju bara för mysig och bäst! Jag längtar till jag själv får bli mamma (om det funkar!) pojkvännen är positiv så vi får se...Men jag ser fram emot det, om det nu går... POWER till er!

2006-09-08 @ 22:52:02
URL: http://makeupmaniac.webblogg.se/
Postat av: 8ball

is very interesting site...

2006-12-23 @ 22:44:25
Postat av: Bob

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.d

2007-01-01 @ 11:59:35
Postat av: Amanda

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%28k

2007-01-02 @ 10:41:12
Postat av: foobar

Text of message
Text of message
Text of message
Text of message

2007-01-03 @ 10:55:44
Postat av: foobar

Text of message
Text of message
Text of message
Text of message

2007-01-03 @ 11:19:43
Postat av: analbleaching

Hello, nice site

2007-01-04 @ 19:29:46
Postat av: analbleaching

Hello, nice site

2007-01-04 @ 22:02:17
Postat av: analbleaching

Hello, nice site

2007-01-04 @ 22:33:08
Postat av: analbleaching

Hello, nice site

2007-01-05 @ 23:57:53
Postat av: Joon

http://groups-beta.google.com/group/mature1/web/free+mature+movie+pic+sex.html
m

Postat av: Urii

I+enjoyed+your+page.+Keep+up+the+good+work%21+Feel+free+to+visit+my+page.+It%5C%27s+cool+too.

2007-01-18 @ 15:25:59
Postat av: Keno

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

2007-01-20 @ 08:39:53
URL: http://auto-cpap.theeva.net
Postat av: Marilyn

Thank for making this valuable information available to the public.e

Postat av: Bill

i love this site.+

2007-01-23 @ 09:19:46
URL: http://buy-adipex.giftsee.com
Postat av: Kim

I like it and the background and colors make it easy to read

2007-01-25 @ 18:04:03
URL: http://seductive-lingerie.fexsa.com
Postat av: Amanda

You have built a good websited

2007-01-26 @ 11:03:53
URL: http://gofda.info/diet-pill
Postat av: Jimpson

I+browse+and+saw+you+website+and+I+found+it+very+interesting.Thank+you+for+the+good+work%2C+greetingsb

2007-01-26 @ 16:06:52
Postat av: Svetlana

It\'s a great and valuable site!t

2007-01-26 @ 20:01:02
URL: http://gofda.info/medical-alert-tag
Postat av: Jimpson

It\'s a great and valuable site!%

2007-01-27 @ 19:07:00
URL: http://gofda.info/auto-insurance
Postat av: Vasilii

Hi%21+Definitely+nice+and+neat+site+you+got+there.r

2007-01-28 @ 07:11:27
Postat av: Nicole

This+is+very+interesting+site...y

2007-02-05 @ 03:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback