Tomtegröt på kvälls kvisten ...

33467-1665

Kan inget annat än att le då jag ser min söta loppa i hennes nya frilla.
Älkar den.
klockren på henne :)
Kärlek lilla bebis :)
som jag nyss natta :)


Kenny ligger i ett bad.... skumm

Tifanny åkte hem för ca 15 min sen.
Galningar
leker snällt hela dagarna :)
men kul att dom har sån glöd vid deras krigs lekar.
pyssel klipp och klistra lekar.

Alla tre satt snällt åt upp tomtegröten jag kokade till dom :)
Perfekt att värma magen med vis sovdags i ett regningt Norrland :).




33467-1664

Nämen hoppsan vilken rolig min kenny fick till då :) Freaky :)

* Vänskap svår att ta på *

Kommentarer
Postat av: Alisha

Din dotter måste , vara det sötaste på 2 ben.

2006-09-03 @ 20:17:58
Postat av: Vintage* Jessica

Alisha : Tvivlar starkt på att det finns nåt sötare :))))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback