Unforgiven

33467-1788

Vakna med halsont.. Bra jobbat :S Vart en stooooor kopp bali the till frulle :)
allt för att förmildra halsontet.

Min work outfit i dag : Jeans Mina frye boots.
Indiska linne + Brun söt t.shirt med kny indiska LOVE IT ( måste kolla om fler färger kommer in :)
Pärlhalsband vintage + vintage bag.

Laleh med på jobbet Funla hur bra som helst.
åt både mjuk mat och torrfoder innan avfärden.
la sig sov på sin princess filt på bussen.
väl på jobbet där en massa hundar smyger omkring vart det lite skäll och en massa bus :)


hade den roliga äran att ta hand om en PRAO elev .. som hamnat lite snett ( lite väl snett )
Tog en lunch på 4 timmar.. ljög och hade sig så vi avsade henne.

Imorgon samt onsdag kommer 2 små tjejer på jobbet och ska praktisera,
som då jag ska ta hand om.

Har Lovat Mallan brallan att handla på hm till  henne med bara kul :)

shoppa lite via röda korset.

imorgon ska jag ta mig tid kolla second hand. wiiiiiie.




33467-178733467-1786


Kenny Madicko från i dag Mina Hjärtan :)


snart Kommer Morsan / Mormor och ska fika och hälsa på
samt lämna en cykel till kenny
han är typ eld och lågor :)

Var en cykel grannarna skulle kasta men som mamam tog reda på för att hon visste att kenny ville ha en :)
LYCKA åt min sons vägnar.



Kenny vart även bjuden på kalas hemma hos Alexandras pappa lördag.
han bor en bit bort så kenny skulle få skjuts dit.

så imorgon står det på programmet att leta en present till Alexandras.
ev blir det nåt från hm diadem och lite såna saker  :)

Köpte en nytt ben vi fick in på jobbet till Laleh gillades skarp så jag ska köpa ett gäng i morgon till hundarna , att ha hemma :) Uppskattas alltid.,

Elin kom in med sin schäfer Nikita som var huuuuuur god som helst :)




Packa in massa leksaker mm i dag i butiken vart riktigt snyggt :)




 Kärlek respekt J ( md hals tablett i munnen )


Fikat i kväll Bali the + apelsin längd :)

Kommentarer
Postat av: Käthe

Vad snygg du var idag. Jättefina stövlar.

Postat av: Johanna

Super snygg outfit du har på bilden! Me like =)
Hoppas måndagen varit bra för Dig!

Kramis!

2006-09-11 @ 20:59:25
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Käthe : Åhh man tackar :)
stövlarna är typ ett av mina bästa fynd Älskar dom.
måste ha ett par likande iafall mina mot förmodan skulle falla i sår av allt användande :))))

Johannna : Åhh tack tröjan från indiska är grymmt skön :)
Min måndag har varit toppen kram påre :)

2006-09-11 @ 22:13:25
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback