Upp Vak Frulle och ett galet sms

                                                                   33467-1855


Vaknade av ett  sms 5.08 pip i form av att

-Ditt ex Jonas har blivit knivstucken ligger på akuten suuuuuck.

Jonas är mitt ex från  stockholm som bor här uppe ( Bra vän )
Underbart snäll kille sen händer detta :( FUCK FACE.
Thinking about you .



5.57 Madicko Vakna det första hon skriker är välling
fattar bara inte hur hon kan vara så himla hungrig.?
åt 20.10 i går sen välling innan nattningen 240ml
men 'ändå vill han ha direkt då hon vaknar.. puuh.



Frullen vart Fil Musli med russin till mig och en stor kopp the :)

Barnen åt Tunnbröd rulle med ost skinka och Jucie.


Kenny ska gå upp till sin pappa med moped hjälmen Åka fyrhjuling
det var vad han hade drömt om i natt att han åkte smile :)



Jag ska vara duktig skaka mattor dammsuga skura
behöver jag säga att det blir otroligt dammit av barn hundar som leker i grus ?
städ varje dad annars kommer det att se ut som ett rent sandtag här inne :)


Inte Nog med det fick en 47 årig man sätta livet till pga av ett ungdoms gäng mellan 15-20 år
i fittja.
wrong place wrong time.








En varm känsla genom kroppen.

Kommentarer
Postat av: Karolinná

Hej,tack för en väldigt bra blogg.
Men jag blev lite förvirrad nu....
Har inte dina barn samma pappa?
jaja nyfiken som man e :)
MVH

2006-09-17 @ 14:22:26
Postat av: Vintage* Jessica

Karolinna Hallå Mina barn har Olika pappor :)
kennys pappa heter stefan
madickens björn
båda sitter på livs tid i fängelse ;)
Nä skämt och sido.

Barnen är boende hemma hos mig :)

Postat av: Anonym

Ok, haha vad rädd jag blev :P
Men e din kille pappa till ngn utav dem?
kramkram
söta e de iallafall :)

2006-09-17 @ 19:38:50
Postat av: Karolinná

:) det var jag som skrev förra, namnet åkte bort!

2006-09-17 @ 19:42:14
Postat av: Vintage* Jessica

Anonym ; Plastpappa :)

Tusen tack :)

2006-09-18 @ 19:32:54
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback