Uppdate Gårdagens shopping


                 



Bättre sent än aldrig :)
här kommer resterande bilder på shoppingen <.)

Bild 1 : To the dogs från arbetet.

Bild 2 : Olivia rengöringsmousse. underbart skön testat den 2 ggr nu :)

Bild 3 : second hand en tröja madicko :) + Ljusfat :)


Bild 4 Hm  Jenas bralla med mjukt flanell foder kenny med tillhörande skärp :)
Madicken Lila utsvängda Tights.
Jag petrol blåa Strumpbraller med prick mönster ( hålat )
i ull material.


Så var det med den saken.



Im sick. Halsen gör ont så jag har smörjt in med vicks druckit the ätit streposil om vartannat sen 4 i morse..
aj aj aj ska vara hemma kurera mig + Plugga i dag ,
och kanske lite blogg slinker in :)


Kenny Gick till skolan för en kvart sen.
Ensam i dag Pga av tiffany  ej kom ?
Utflykt så fika skickades med bla min hemmagjorda saft :)
den uppskattas alltid.
dom nya brallerna hade åkt på :)
Underbart skönt.


Första snön har anlät till kiruna undrar när den anländer till oss ?

Madicko hemma med mig .
sen ska hon i väg me Pappi



This is me my life



utgång med Hundarna nu :)

Kommentarer
Postat av: mezzie

Åhh,skickar en varm krya på dej kram allså =)

Postat av: Vintage*Jessica

Mezzie tusen tack blir att dricka honungsthe hela låmga dagen tror jag allt :)

2006-09-21 @ 09:47:46
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Erica

börjar också bli sjuk.. ont halsen =(
Krya på dig!
och förresten, vad ska du plugga? du skrev ju att du skulle göra det idag=)

2006-09-21 @ 12:35:54
URL: http://tindrah.blogg.se
Postat av: Christin

Måste spana in de där rengöringsmoussen från Oliva på apoteket :) Krya på dig! Kram Christin

2006-09-21 @ 14:38:19
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Erica : Höstförkylningen är inte att leka med :(
kliar och har sig i min lilla hals.
Jag Pluggar missbruk i dag dvs anonyma alkolister
skrev ner massa viktiga saker :)))

Christin : Yees det gör du rätt i den är bra :)
billigare än apotekets egna do har :)

2006-09-21 @ 20:44:35
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback