* You make me feel so goood....

                                   33467-1900


Vad heter du?
Jessica
Vart bor du?
I ett hus
När är du född?

12 feb  -80talare .)
Beskriv din stil med 3 ord?
vintage , prinsessy .. my stily
Vad innebär mode för dig?
För mig är mode ett ord .. följer INGA trender slavisk. är modeintresserad i en mån  ang märken nya saker mm. spenderar mycket på kläder mm :)
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
Second hand ; rödoa korset Indiska HM  Polarn och pyret top shop vero moda Engelska second hand.
Shoppar du second hand
För mycket
Vilken är din favoritdesigner?
 Alla svenska designers vill jag ge en stor eloge till.
Vad är din favorit i höst?
Strumpbraller stickade klänningar ankelstövletter frye boots stora vintage bagar .. pälsmössa :)
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Det vill ni inte ens veta :)
Dyraste plagget respektive billigaste?
Billigaste alla mina second hand fynd :)- dyraste ... Mina väskor Lv dior hermes :) + scarfes från samma.

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Yeeees baby ... till mig mina barn och min man :)
Brukar du tröstshoppa?
Nää behövs inte :)
får min välbehövda dos av shopping :)
Högklackat eller lågklackat?
Klackar make you sexy :)
Vilken är din drömväska?
Vintage Mulberry bagar / dior är jag inne på Nu :) Har ju paddington chloe hermes birkin  Lv i olika modeller så det får bli dom :)
Vilket blir ditt nästa köp?
Pälsmössa. mera strumpbraller fler tröjklänningar
Favoritblogg?
Bloggar kikar väl in ca 20 / per dag i den mån jag hinner :)
Vilka är dina stilikoner?

Vanessa Paradis ,
När upptäckte du ditt intresse för mode?
Har alltid gillat skor väskor smink mm ändå sen liten tjej :)
älskade att klä ut mig kanske därför jag valde teater linjen ?
Vad vill du jobba med i framtiden?
Missbrukare / Hjälpa hemlösa .. Min drömm sen små barnsben :)
Favoritplagg just nu?
Tröjklänningar / Strumpbraller.

Favoritaccessoarer?
Pärlhalsband vintage.
skor
väskor
Bra make :)





Vart Utmanad av Amanda Nu är det eran tur att sno / Ta er an Listan :)


Kommentarer
Postat av: Mezzie

jupps gör det under dagen dårrå =)
Kramis!

Postat av: Vintage*Jessica

Mezzie : do that :)

2006-09-21 @ 20:41:57
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback