- Born to be wild

                                             
 



still the net is working trots att dom inte ens har vart här och kikat :)


Jollijapa.

lite små fix sen är även jag ute i cyber rymden dock kvällstid dp jag arbetar very day och har en family att ta hand om :)



this is for yoooou ass hole stopp reading me blogg every day every minut..
hell   släpp taget om mig.
helt djävla manisk...
psykopat...

skaffa dig ett life vet ja,

sorry att jag ej kan kommentera era boggar men fuck.. har alla mina favvosar på anda datan men heeey
im gonna fix it...
ha tålamod.


Honey kikar tv hockeyn
kenny fixxar med sina läxor.
Madicko sover.

and im just here,
 fan det funka jue ha ha ha ha.


Iorgon ska kenny lira bowling äta hamburgare och dra en bit i från stan softish,
Madicko ska ha gympa i stora gympa hallen
Honey jobbar i umeå
och lilla jag jobbar kvar i djuraffären :)



faaaan våren är här.. give me the sun back.



En valp kvar som åker den 16.

Katten har fått 2 kattungar som blir 2 veckor på torsdag.


wicked wild...



Kommentarer
Postat av: Malin

Såå vad jobbar din kille med här i "min" stad måntro??
Hur gick det med bilköpet btw? :)

Postat av: You know you love me

Yo Jessica!

Ville bara kika in och säga att I'm fucking back you know ;)

2007-04-10 @ 21:22:19
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: You know you love me

Yo Jessica!

Ville bara kika in och säga att I'm fucking back you know ;)

2007-04-10 @ 21:23:41
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: vintage*Jesica


Malin halli hallå :)
han jobbar bla med att lägga tak och det är det som han komer att få göra i björkarnas stad ;)
vi har dock ej hittaten perfekta bilen men det kommer
den ska ju rmmas hela våran la family :).

you know you looove meee... fatta va underbart
tjejen med båda föttena på jorden fuuuuuuck vad jag sakat dig lilla vännen ;)

ska genast smyg kika in på din blogg.

tace care babe

2007-04-10 @ 21:27:39
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback