clean up that mess...




Godagens .

Dagen i dag går i städandets tecken :0)

Jag ska skura damsuga och tvätta ALLA säng kläder alla täcken alla handdukar alla filtar alla kuddar si soffan.

Älskligen ska  skura alla fönster  (kanske hinner jag att göra köket )


Barnen får vara ute leka och plocka äppelskrutt cykla och kasta frisbee .

Hundarna ska även duchas  i dag / kammas innan.
Ev fin klipper jag Ballas päls.


Sen ska jag hinna med att hämta det sista från bion så man har det gjort.
Det är nog mest bara vinter kläderna där nu.

ska ni ha för er denna tisdag ?


Dagens frulle : En talrik fil med start :0) en bra start på dagen.

Sen blir det frukt grönsaks talrik för barnen och mig medans älsklingen ska hinna med att träna mm .


I dag kallas vi familjen städ :=)



Onsdag i morgon skola / Dagis börjar.

Kanske hinner malin kka förbi i dag efter hon vart  på stan...
 Malin glömm ej räjsa förbi med mopeden.


Nu lite städ sen hinner jag kanske softa och kika  blogg / mail mm :0)



Kommentarer
Postat av: Nadja

Blir trött bara av att läsa det där *skrattar*

Postat av: Malle

Haha ja man blir verkligen trött av att läsa detta.. Ibland är man glad att man är ung och går i skolan :D
ha så kul me städandet!
www.billiga-webbhotell.info
Billiga Webbhotell hjälper dig att hitta de bästa webbhotell! Besök Oss nu!

2007-08-21 @ 11:49:25
URL: http://www.billiga-webbhotell.info/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Nadja ha hahahahaa tur man har energi :=)
Malle :
hahahhah (:

2007-08-21 @ 11:51:13
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback