En mamma en pappa och en prinsessa.




Lördag kväll hägrar :)

 Vart en stads runda.
Kebab mat på stan ( kebab iskender )
En tränande Jimmy på gym ( Jag kollade på )


Träffadesöta Petra och hennes mage på stan :)
bara 6 veckor kvar för dom :)
sen tittar deras lilla pyr fram spännande :)


Snart Kommer Jimmys syster med man och barn :)
ska hälsa på  och lämna en tv :)


Jimmy står nere tvättar bilen Madicken kikar på,


Jag ska ut med dom fyrbenta :)



Chiao...


Har du för dig denna lördag kväll ?

Kommentarer
Postat av: K

oj jag var helt säker på att det var söndag, haha

2007-08-04 @ 18:59:10
Postat av: Anonym

Jag ska väl försöka dra mig ut lite grann :)
Hur har du fixat den där besöksräknaren? (osäker på om det heter så)

Postat av: Emma

Sötnosar :)!

2007-08-04 @ 19:05:23
URL: http://meay.blogg.se
Postat av: lisen

ciao kanske du menar...

2007-08-04 @ 19:29:52
Postat av: VintageRetroPrinsessa

K : NÄmen har du semester kanske :)))
Anonym : sökte på google :)))
Emma :)
Lisen nej jag menar chiao skriver jag chiao menar ja just chiao :)

2007-08-04 @ 21:22:40
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback