Free

33467-441533467-4414



Bjuder på 2 bilder från i morse av mina två vackra underbara familje medlemmar :)

Madicken helt utslagen i mammas och Jimmys säng :)

Trosor Indiska
Klänning Åhlens.

På bld kammar Madicken Jimmys hår :)
Hon är en riktig pysselmaja.


Medans hundarna är ute passar jag på att vädra och dona på :)

självklart till tonerna utav P3


Kärn fria vindruvor slinker ner :)
I både min och Madickens hals.

Kärlek Mamma Jessica


 springer upp på övervåningen kaninen och marsvinet ska få ny städat ideras boning
under tiden får dom springa lös på övervåningen ;)



Kommentarer
Postat av: Andrea

din blogg är så full utav liv :) fortsätt så! eller ja.. det jag ville ha sagt är att din blogg är riktigt bra, kul läsning alltså

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Andrea :
Tack... den är son jag överallt och ingenstans brukar jag säga .
Full av liv :)
Välkommen åter :)

2007-08-14 @ 14:23:47
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: lala

Jag skulle aldrig lägga ut en så bild som du gjort på din dotter...

2007-08-14 @ 16:53:12
Postat av: Anna*

söta små tjejer!
Kram/Anna

2007-08-14 @ 19:07:20
URL: http://plainchocolate.blogg.se
Postat av: sussi

Håller med lala!

2007-08-14 @ 22:14:46
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Lala ? Keeeee...
ANNA TACKAR :)
SUSSI : har du barn =?

2007-08-14 @ 22:55:56
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: kicki

Tror inte du förstår vad fel människor kan göra med en bild på en söt liten tös i trosor...den bilden kan hamna på barnporrsidor om ni har otur.

2007-08-15 @ 10:08:21
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Kicki tack för att du informerar mig om detta men jag är väl medveten om detta / denna sjuka sjukdom.
och nej jag är INTE rädd att mina kort ska hamna i fel händer pga av att alla mina kort är märkta :)
Thats why :)

2007-08-15 @ 10:53:39
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja jag har barn. Vad var det för fråga egentligen? Om jag har barn...?
Om du är medveten om vad som kan hända med sådana bilder, varför lägger du då ut den? Ser ingen märkning.. Dags att vakna kanske?

2007-08-15 @ 13:19:35
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Anonym : Lilla vännen vi lever på 20o7 talat där går barnen klädda i klänning och trosor även ute ..
mena du på fullaste alvar att jag ska skylla min dotter `?
nej jag är svensk och ingen djävla muslim :)
Welcome to our life.

2007-08-15 @ 13:49:11
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Sussi

Ursäkta mig att jag missade fylla i mitt namn (sussi)
Ja du borde nog SKYLA ditt barn i den här världen vi lever i.
Varför dra in muslimer i det här? Och varför kalla dom jävlar?
Jag vet vilket årtal vi lever i.

2007-08-15 @ 14:22:55
Postat av: VintageRetroPrinsessa


sussi / anonym :
Nej tyvärr jg ger mig INTE vika efter sjuka pedofiler.
Att man ens funderar så om andras barn.
Hur klär du dina barn .. ?
Klädd från topp till tå tom på sommaren ?
Badar dom klädsim oxå ?
Nej jag lever i 2007 då folk lever lätt klätt och visar upp sig iallafal jag :)
Tack för tanken att försöka ändra min klädstil på mitt / mina barn.

2007-08-15 @ 14:29:43
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Sussi

Men snälla du, jag lägger inte ut bilder på internet på mitt barn.
Du behöver inte vara ironisk.

2007-08-15 @ 14:38:02
Postat av: VintageRetroPrinsessa

sussi anonym eller vad du heter : jag ironisk varför skulle jag vara det ?
jag skriver tycker utifrån mig själv .
Och sm du redn vet så tycker tänker inte alla likadant.
men snälla lilla du int vet jag vad du gör om dagarna / med ditt / dina barn =
Inget jag tar del / är intresserad utav :))))

2007-08-15 @ 14:42:55
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Mia

Tyvärr så spelar det ingen roll om korten är märkta eller inte (ser ingen märkning),de kan hamna i fel händer ändå.
Det är ett val du gör själv,men jag förstår inte riktigt varför när du är medveten om riskerna.
Ha det gott!

2007-08-16 @ 15:12:00
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja... och den "välvalda bilden" på dottern som ligger där och DESSUTOM MED RUBRIKEN "FREE" ( ? ). Tidigare inlägg med bild på "Ögonstenen" (?!) hade rubriken "LET ME SUCK THE LOLLIPOP " typ. Du uteblev tydligen på skollektionen om assocciationer eller ?? Tänk att köra "Varannangångsprincipen" som Vintage : varannat inlägg handlar om kuk-fitta-analsex och "GANGSTALOVE"och varannat inlägg bilder på dottern, kul blandning i Gottispåsen ? och vad tror ni Vintage svarar på detta ? Jo ; IQ - Fiskmås ( Vintage alltså) svarar förmodligen som hon kör med som sina absoluta Slagord : GANGSTA LOVE-BÖNA I MAGEN-MOOAHHAAAHAAA-DÖÖ-STICK & BRINN OSV OSV. Mvh : Observatörerna.

2007-08-16 @ 21:57:07
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Anonym : Sriöst are you kiding me ?
Det är min dotter MED KLÄDER PÅ det är ju inte så att jag kagt ut en kontakt annons med henne är du med eller fattar du inte ?
Så jäkla äckigt att ens tänka på sex med en liten flicka som du verkar tända på suk sök psyk hjäp istället Jag har inga somhelst tankar om ett litet barn så som du har ... fuck that.
I min blogg skriver ja om mit tliv som mamma vän och flickvän oc väntande mamma
:)
det blir en stooor gott och blandat påse där,
men du kanske bara har salta tråkga
nötter i din beklagar men alla kan inte ha det bäst :)
Känne du mig ??
nej jag tänkte väl det..
elller du kanske låtsas... och det har jag INGET för ;)
sorry ass

2007-08-16 @ 22:45:17
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej igen !
Vi
gjorde som du sade : vi sökte psykhjälp hos en psykiatriker ( det är en läkare ). Vi visade honom
din blogg och han gick igenom dina bilder på din dotter och läste vad du skrivit. Vi tog även kontakt med en person som arbetar professionellt men pedofilhantering på nätet ( Sverige och övriga nordiska länder har denna sommar gett sina rekommendationer till föräldrar att i.n.t.e lägga ut sina barnbilder på det sätt som du gör (läs i Aftonbladet mfl om rekommendationerna)
Det handlar i.n.t.e om huruvida din dotter har kläder på sig eller inte , och inte vad jag och många -många med mig anser om din "dotterdistribution" på nätet : SAKFRÅGAN är VAD är pedofilerna -ute efter ?? Vet du det ?
De som arbetar med pedofilhanterig säger : Pedofilerna samlar barnbilder(med eller utan kläder eller halvklädda). De bilderna b.y.t.e.r de sen med varandra. Enkel matematik Vintage.Kanske för enkel ? Ha det bäst & må så gott.

2007-08-17 @ 22:41:14
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Anonym med lite att göra : NI har du flera personligheter ? Jobbigt. :( Lider med dig.
Jag tror inte på allt jag läser ller hör jag bilder min uppfatning om saker och ting och lever efter det.
Du / Ni verkar väldigt ihärdig i andras lv du har inte fuderat på att lägga energi på ditt egna liv ?
Kanske skulle det gå bättre då. `?
Bara min egna uppfattning.
Men snälla lilla vännen
Detta är MIn blogg om mitt
liv
ochmin dotter tillhör mitt liv och jag älskar att slriva om mit liv och mina älskade barn kille elelr tjej.
matemaik och bloggning
är två skillda saker
det borde väl tom en som du förstå ?
Jag fortsätter som jag gör
och kör mitt egna race :)

2007-08-17 @ 22:59:52
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

Du fick ta del av vad de som arbetar med detta sagt. Ha det nu så jättegott ; ha det bäst & lycka till i fortsättningen .

2007-08-17 @ 23:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback