Frukost med pingvinen..




 Frukost framför tv med min prinsessa :0)

Innan var jag sällskaps dam till kenny som vill ha sällskap i vardagsrummet då han kikar tv ätter och ta det lungt på morgonen.

 Håller på tvätta filtar mm och Madickens täcke som hon råkade spilla ut välling på i går,

Skönt att solen lyser då kan man hänga ut det och det luktar så där härligt gott.
 Inte så super kallt idag heller.

Måste ringa barnens hus vill att vagnen ska ha komit nu JU
 vill hämta den :0)

 Lyx i dag slipper gå till dagiset med Madicken  då Honey bunny skjutsar oss, har lite halv ont i magen.
En rockande baby 24 timmar om dygnet...

Går in i vecka 24 i morgon :0)

Bara 14 veckor kvar :0)
Längtar så efter vårat lilla pyret,


Får fika besök i dag Av Faster Lena Faster sussi och Lilla filip.
Dom ska kolla på lilla smilla ( Valpen dom ska ha )

Sen har gulliga Lena köpt Polarn och pyret  märk pennan då hon kommer slipper man ha det i åtanke.






Vart jag än vänder mig ler  lyckan emot mig.
Strålande starkt så intensiv
Den är äkta så kärleksfull.


I feel Happy,


 Dags att fixxa Madicken sen driva i väg :0)


Kärlek

Kommentarer
Postat av: Sabor

Ha en super fin fredag ; )

Postat av: Emeli

Måste bara göra dig medveten om att det pågår en diskussion på yennys blogg (sweetholycrap.blogg.se) där det disskuteras om vad dina barn kallas av byborna osv..

2007-08-31 @ 15:28:21
Postat av: Sara

heter din dotter madicken? :)

2007-08-31 @ 16:18:24
URL: http://waves.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Sabor : Detsamma Hoppas allt är bra med dig kram :0)
Emeli :
Ussh vad hemskt ( ironi ) att människor är så avundsjuka på människor sm det går bra för och är lyckliga fnisar högt för mig själv :0)
sara
: Yess det gör hon vackert va ?

2007-08-31 @ 17:11:22
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback