I love you madly deeply..

33467-4454







Nyss hemkommen från lite äventyr var och lirade fotboll.
sen Åkte vi till Domsjö drog en  pizza delade med Madicko.

Dagens kläder : T.shirt indiska.
Kjol : Vintage  ( röda k )
skor ( Din sko )
Halsband Dior NK

Madicken :

T.shirt Hm
Byxor :  ?
Ljusblåa foppa tofflor.

Halsband med gröna röda hjärtan som kenny gjort.


Nu blir det sminkning och uppfräschning inan vi ska till stan se på bio.

ska Packa en väska med hund snuttefilt popcorn och en filt till Madicken som ska vara med Pappa några timmar medans vi är på bio.

 Kärlek en lycklig Fredags mamma :)



Kanske slinker in bilder efter bion på Min Kvälls bio Outfit.


Hoppas ni alla  får en fin fredag.

Kommentarer
Postat av: Karin

Ha det bäst ikväll! :D
Jag är förkyld så själv får man sitta inne.

Postat av: Ella

Du är alltid så jäkla snygg hur bär du dig åt ?
2 barns mamam och en baby i magen jag är förundrad .

2007-08-17 @ 16:26:11
Postat av: Hilary

Madicken är så himla söt!

2007-08-17 @ 16:35:57
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Karin :
Hoppas att du hade en fin kväll trots förkylningen :)
Ella : Jag är mig själv och njuter av livet och det som erbjuder mig kärlek :=)
Hillary :) Brås på sin mamma ;)

2007-08-17 @ 22:53:39
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback