I whant to see HARD CORE and a just whant more..




 Im here
 Jag överlevde att gå över en mil :0)

Det ni :)

Jag och magen och Madicken och Jimmy strasade på en MIL uppför berg
genom gyttja
på plankor
genom stenar
hala stenar hala rötter :)

skogen bjöd  på Hallon smultron och blåbär och harsyra :)
Madicken smakade på allt.



 Sitter tar igen mig av med alla blöta fuktiga smutsiga kläder ..
sitter i soffan njuter me tända ljus och en varma koppen.

ska ta en skön lång dusch,

Är stolt över mig själv.
Har fraktas  nästan 1,2 mil med mina fötter :)


We are the wining team yeeeaaa thats right :)


Lagom att  vi kom hem nu precis då det började att regna :)
Vräka ner hiihihihihih :)
snacka om tajming :0)


K Ä R L E K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback