Jag och redken.

33467-4514







Lite hann jag ju faktiskt med på denna soliga fina fredag.


Köpte Redkens straightning balm me like.

På Apoteket köotes det baby produkter  och en ansiktsrengöring till me.

På Hm vart det sov trosor och ny deo och tops.

På röda k Vart det snygga guldskor,

På Åhlens shoppads det 2 nya doftljus  till sovrummet ( ska tändas i kväll till massagen )
En Bricka ur serien frö.

En Mjukis häst Madicken.

En mjukis ficklampa Kenny och Pop Moccisar till baby.

2 NYA spel Second hand till kenny.

På cubus fann jag detta snygga uggle paraply i just looove  ugglor,
 och en snygg unika med fickor fick följa med hem.


Och sist men inte minst då jag kom hem fann jag nya Glamour,

Kvälls lyx läsning.

 


Super mysig grillkväll :=)

Med kryddiga orvar coke.
Groft bröd
det bjöds på vatten melon massa skratt  :=)


Tack Malin för en fin grillkväll.


Älskar min Familj och Mina vänner .


Jag är lycklig.
Jag älskar.




Kärlek

Kommentarer
Postat av: Åsa

Var kommer den söta tunikan ifrån? :)

2007-08-25 @ 03:49:08
Postat av: Anonym


Du handlar jämt ...avundsjuk

2007-08-25 @ 09:35:24
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Åsa : Tunikan kommer i från cubus
Anonym : ne det gör jag inte hahahhahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback