Jessica hjärta urban...

33467-4337



Åssa help me out.....
Min nya kärlek heter Urban
urban har fyra ben och   är väldigt hårig och liten han går till knäna på mig men vet du jag och urban är kära ( ler )


Urban är en mini shettis som är 11 är.
Han är vit och brun och super snäll.
Lite beige krusig lugg :)

Sen tycker han om små ban och morötter och att beta -.

 Kom hem vid 21.30   Skulle bli en tur vid  fem till Vårat smultron ställe sola  kolla korna plocka hallon fika och bara vara men det vart en tur till sidensjö till waffe urban hönorna chila och MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALIn Min allra bästa Malin :0)

 snaska ur deras land med malin mamma och låtsas pappa bjöd på morötter.
Madicken började dock sluta upp en lök hahahhahaha :)

Madicken matade hönorna och plockade ägg.

 Sen det bästa  av allt Madicken red för första gången ,
på hennes ny funna vän Urban.
Ni skulle sett hennes lycka lysa ... så otroligt vackert :)




Vill ni veta en hemlis.. om min vilja går i genom ska jag vara fodervärd  till urban
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURBAAAn ska jag ropa på han då jag kommer och tutar på han :)
 hiihihihiihihi.
Dock kommer han att stå hos Malin i sidensjö tillsammans med waffe.


Åhhhhh kan inte sluta tänka på dig min lilla urban.
Kommer drömma drömmar om dig urban.


Urban HJÄRTA Jessica

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe ;) Jaa jag kan ju verkligen säga att Madicken lyste upp när hon red, det är en sån liten häst hon ska ha =) Hon tvekade ju inte en sekund att rida =) Gud så roligt :D Hoppas ni kan ta urban på foder så får jag lära lilla madicko att rida :D Ses snart !!
Pussasr

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Malin :
Åhh vad jag önskar att man hade ett stall nu.
Alla här hemma vart kära i lilla urban han var så söt i hagen då han sprang omkring ( man waffe han är en ståtlig häst ).
Åhhh faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad kuuul
det kommer
Madicken inte tveka till en enda sekund :)
Jag tror hon drömmer drömmar om urban nu.
sov sött nu så hörs vi imorgon :)))))))

2007-08-06 @ 23:37:45
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback