Junk in the trunk...




   Älsklingen har varit duktig och kastat skräp en gammal studsmatta och  kennys gamla cykel.
Jag nöjde mig med att kolla på medans jag tog båda hundarna.

Sen vart det en kvälls motion med båda hundarna alltid skönt att vara ute få frisk luft innan man ska in och sova.
Dock är det inget sovande än på ett tag.

Jay leno show. på schemat nu sen mys och massage till tända ljus that we like.





Natti Natti



 ha ha ha min mage se skumm ut baby ligger på ena sidan och trycker vårat lilla hjärta.
Kanske är det pappas hand u känner
eller hans röst du hör...?




Kärlek





Kommentarer
Postat av: anna

Låter spännande med det där coco sticket att smörja magen med ;) refererar till inlägget nedan...kanske bra till kroppen även sedan när man inte är gravid :P
Själv har jag fått en speciell oljemassagetvål för bebismage från Lush som motverkar bristningar o klåda, luktar lavendel och är härlig. Sambon smörjer lilla maggen varje kväll...Myspys.

Postat av: sofias

Skönt med promenad innan man ska sova..:)

2007-08-21 @ 10:07:35
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anna den ska men nog enbart använda då man väntar barn det har jag gjort iallafalloch det har funkat hur bra som helst. :=)
Sofias : Verkligen.

2007-08-21 @ 11:50:07
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback