KÄRLEKSBARN




Hann med att låna en ny bok.

Kärleksbarn. ( ska  påbörja den redan ikväll ) medans  jag får nag rugg ben massage :0)
Tända ljus ler...
Har ont i ena foten...

Köpte svart hårfärg och 2 kitschiga örhängen som kan liva upp till hösten tänkte jag :0)


Imorgon vill jag fynda nåt hann ej kolla  i dag.
Sen blir det nyttig UH buffe med Malin vi ska sitta Planera.


Kolla Röda K
second hand
indiska
och en massa annat ska vi hinna med i morgon.


 Sen blir det en mys kväll.



 Kräftor    ost bricka och kex.




 Kärlek  Mamma till tre ( snart )








Kommentarer
Postat av: Maria

röda K is the shiiit ;D

Postat av: Nadine

Gud hur gör ni för att hinna med allt? Jobbar inte din karl? Du är väll ledig? Kan du inte bara ge tips, skulle behöva det, jag och min pojkvän får inte så mycket tid av varanndra och att koppla av när vi båda går gymnasiet..

2007-08-24 @ 00:01:06
Postat av: Me

Åhh...löning för er med imon eller? jag ska oxå på shopping tur imon, med halva gbg antar jag...

2007-08-24 @ 01:41:18
URL: http://modestiaaparte.blogg.se/
Postat av: Lisa

Snygga örhängen! de blå var snyggast :)

2007-08-24 @ 07:52:42
URL: http://lisawalker.blogg.se
Postat av: Piiiiz

För oss bliré myskväll med massor av frukt. Nästa helg blir det kräftfest!! kuuuuul!!!

2007-08-24 @ 10:20:07
URL: http://piiiiz.blogg.se
Postat av: Saarah

Hejsan!
Jag bara undrar en sak.. Hur har du tid med att ha så mycket djur & barn? Hinner du ta hand om allt & hinner du jobba, läser inte om att du jobbar eller så, vad jobbar du med? & så undrar jag också ifall alla dina barn har olika pappor, om de har de är inte de jobbigt för dig och för dom? Hänger inte med bara, har nyss börjat läst..Tack & hej!

2007-08-24 @ 11:07:16
Postat av: Saarah

Hejsan!
Jag bara undrar en sak.. Hur har du tid med att ha så mycket djur & barn? Hinner du ta hand om allt & hinner du jobba, läser inte om att du jobbar eller så, vad jobbar du med? & så undrar jag också ifall alla dina barn har olika pappor, om de har de är inte de jobbigt för dig och för dom? Hänger inte med bara, har nyss börjat läst..Tack & hej!

2007-08-24 @ 11:07:29
Postat av: malin

Örhängerna i svart har jag :)

2007-08-24 @ 11:30:04
URL: http://mixie.blogg.se
Postat av: Amanda

Låter som en jättemysig kväll!

2007-08-24 @ 17:24:22
URL: http://amandass.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Maria : Verkligen me like me like :0)
Nadine har man damp hinner man med allt
oavsett :=)Me : Löning är det vaje dag ;)
Lisa : dom är lila.
Piiiz : Mysigt älskar kräftor skulle ha tit det i dag men det vart grill kväll :=)
saraah
JObbigt ???
Ohh nej detta är mitt livs val son jag valt att leva fullt ut med en massa kärlek barn och djur omkring mig,
Både jobbar är mamma :=)
Mina barn har olika pappor, men det är med mig dom bor med och varför skulle det vara jobbigt ???
Malin : Dom är lila dom jag har :=)
Amanda :=)

2007-08-24 @ 22:51:07
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Saarah

Hmm, det finns nog rätt många människor som tycker att det är jobbigt att ha sin mamma & sin pappa på olika ställen.. & jag skulle inte tycka att det va så roligt att ha barn med 3 olika heller, men som du sa själv så är de ju ditt liv & ditt val! Tack & hejs svejs!

2007-08-25 @ 19:52:19
Postat av: VintageRetroPrinsessa

saarah : En del barn har inte ens fräldrar.
Och imitt fall är jag både mamma och pappa då det är jag som
tar hand om mina barn / tagit hand om sen födseln :0)

2007-08-27 @ 10:40:33
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback