Kids



 Hann ej med så himla mycket i dag genom att vi skulle kolla barnvagnen på barnenshus.
Ev är justden färgen vi ska ( år modell 07  slut ) men hon skulle göra ett försök  att ringa runt ala barnens hus och kolla om det fanns nån kvar :)

Annars blir det en 08 års modell i färgen garnny smith grön och grafitgrå  het as hell.
Kommer  blir perfekt till våran baby hon skulle kontakta oss sen så  vi får se då skulle vi även komma in betala handpenning på den :=)
 ( Blir det 08 kommer leverans ske i november. )   tror Ni jag längtar eller..?
Fanns ju en Olivgrän rosa inne ... men det kanske inte skulle passa en kille ?

Anyway I dag  köpte jag söta Pippi kläder till baby ( passar både tjej kille )
sen en klänning i plysch om det blir en tjej vill säga.

Sött örngott med hjärtan  fint armband med pärlor till mig. och en Päls brosch.

Madicken Fick en söt mugg och en fjäril som hnger ovanför hennes fönster nu.

Kenny Valde 2 byggsatser med ´lego ( dock ej med på bid då dom bygger med det just nu )
kenny Tiffany och Madicken. sen lego spöken och en mini skateboard.


Jimmy köpte en rååå fräck t-shirt från MOJO lovar att via bild om jag får sen vill säga :).


By the way har kenny fått en super sygg hjälm av Tiffanys mamma ni vet en sån där skate hjälm i svart som vi ska pimpa upp med coola klistermärken från MOJO.



Dagens lunch val : Vart MAX Pga av deras billga skrovmål på 39 kr så alla  valde det.
Kenny mumsa i sig hela burgaren men sparade stripsen :=)

 Håller på att tvätta överkastet vårat som är ett jätte fint i rött blommönstrat lapp tyg i från indiska.
ska h'ngas ut på tork strax sen blir det kvälls mat.


 Hoppas alla haft en fin dag för det har vi haft.

Bjöd över Malin hit på en visit men hade ju helt glömt bort att han skulle till stallet i dag .

Rengjorde nyss till kaninerna så dom har ret och fint dock fanns det inget hö i stan så jag ska  få av malin i stället :=)


Föresten urban har åkt hem ( Mini shettisen)
Önskar att vi hade haft stall då hade jag köpt han  direkt.
Jag älskar djur och att omges av djr ( därför vi har så många )
Är en äkta djur människa.


PeacE


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag älskar också djur!! Just nu har jag dock inga, gav bort min lilla kanin igår.. Kändes inget roligt alls.. :-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback