Mami






Att vara mamma är en vacker gåva   man tilldelats.
Att få äran att  älska ett barn .


9 månader i magen  du binder dig an ditt lilla barn
en sorts kärlek växer fram
en undran när kommer du ut hur ser du ut,

Tiden är kommen  det vackraste som finns uppenbarar sig framför dina ögon
Ditt hjärta värker redan nu till av moderlig kärlek.

Du  , du som mamma har chansen att föda upp detta lilla barn med ditt bröst.
En ammande moder  kärlek känslor mat växlas samman.

Du får hålla ditt lilla knyte tätt tätt intill.

Det är  ni mot världen.

oslagbart.

Tiden går
barnet i din famn växer upp och kan nu stå.
Du är där och vakar som en örn över din skatt.

Det är ändå ni fast på ett annat sätt.

Nästa gång är du du som står bakom cykeln och lär ditt barn cykla räkna läsa  :)

och allt detta får du vara  med på den underbaraste resan som nånsin kommer ha inbefunnit sig i just ditt liv.

Resan att vara en mamma :) en förälder .


Ordet Familj .. smakar på ordet lätt på tungan...
jag tänker...
jag vill ha en stor familj när  jag växer upp.

En stor barna skara  som jag vill ge all min kärlek till :)



 / Tillägnad min ofödda baby  Mina 2 älskade barn Kenny Madicken Min älskade Man Jimmy.
Jag andas för er .







Kommentarer
Postat av: Elina

Åh varje gång jag läser din blogg längtar jag mer å mer efter den dag jag kan få min alldeles egna lilla gullunge att älska for eveeer.

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Elina :
Låter fint :)

2007-08-16 @ 18:40:08
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback