Men vad ska den heta då ?

33467-4574


 Tre av valparna  är nu sålda.

Det roliga ör at dom 2 båda honorna ska till gullänget
 men heey det bästa av allt att den lilla svarta Honan ska till Faster Lena.
Den kommer få det bäst där borta och vi kommer att hälsa på den ofta samt att dom kommer komma hit med den wiiiihooo :0)

Undra vad den ska få för vackert namn.
En sak vet jag iallafall att den kommer bli bortskämt med kärlek.


Imorgon ska jag Jimmy Filip Faster Lena till Sundsvall närmare bestämt IKEA
Där ska shoppas.
För Faster Lenas del kommer det bli lite hund prylar hiihihihihii :0)


 För alla som har eller ska skaffa valp finns det en tidning ute nu .. av samma utgivare till Härliga hund
tror den ska heta härliga valp.



 ska shoppa doftljus till hemmet blommor om det finns och lite annat smått gott som alltid finns.
 och små prylar till baby
kenny
och Madicken.


Vill hitta nåt fint till hundarna med som är en stor del av mitt liv och familj.


 Yeees längtar till imorgon ikea...
fan vad många gr vi börjar att åka ner dit nu då hihihiihihihi :0)


Jag och Min gravida mage..
ser ni  en boll på ikea är det bara  jag ler  :0)

Kommentarer
Postat av: sofia

Djurplågare.... Fattar du inte att det sliter på en stackars tik att valpa så tätt??? Ni ser väl bara pengarna förstås jävla white trash!

2007-08-29 @ 22:09:09
Postat av: VintageRetroPrinsessa

sofia : Lilla lilla vännen en sak ska du ha klart för dig att vi inte på något som helst sätt skulle vara
beroende utav pengar har mycket av den varan,
Och Svar jag jag kan min hund lära och detta har ej skadat våran Laleh som hon så fint heter,
Anledningen till att denna valp kull kom var pga att min son släppte ut hanen och
vi har inga som helst tankar på att avlida dessa fyra valpar.
Att vara hatisk / avundsjuk tar dig ingenstans ;)
get a life,

Postat av: Saarah

Hej!
Har du redan sålt dina/era hundvalpar? Man ska väl inte sälja dom innan dom är 8 veckor?

2007-08-30 @ 16:06:04
Postat av: Saarah

Förresten verkar det vara ganska konstigt att både du och din sambo eller vad han nu är kan vara hemma.. & så säger du till alla som säger någonting negativt till dig att de ska skaffa sig ett liv, om du ska ha din blogg & fläka ut hela ditt liv så får du väl räkna med att folk säger vad de tycker. Det är ju din åsikt att du har ett liv, finns nog många därute som anser att du inte har det, du verkar inte jobba så mycket utan mest driva runt...

2007-08-30 @ 16:10:52
Postat av: Anonym

& förresten igen:P Jag är inte avundsjuk på dig, är så nöjd med mitt eget liv så:D Tänkte bara säga de också så du inte behöver skriva det i din kommentar!

2007-08-30 @ 16:29:38
Postat av: VintageRetroPrinsessa

saaarah :
Dom är bokade betalda
och svar JA vi har dom hemma hos oss till vecka 8.
Herregud vem fan tar du mig för seriöst
Saarah Igen som
inte har ett liv : jag Jobbar vad min sambo gör vad har det med dig att göra..? Han har cash ?
Jag har ett liv ett mycket kärleksfullt värdigt liv :0) som jag trivs oerhört bra med :0)
Varför är du på min sida 1000 ggr dagligen ?
Beroande besatt kanske dags att söka hjälp ?
Ha ha ha du verkar INTE särskilt Nöjd med tanke på all tid du tillbringar i mitt liv dagligen hahhahah :=)
GOT YAAA

2007-08-30 @ 21:11:39
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Angel666

Va kul att det löser sig med dom små valparna! :-) Skulle också vilja ha en liten vovve.. Kanske skulle passa på sen när man ska vara mammaledig..hmm.. men kanske inte, kanske blir för mycket på en o samma gång.. :-/
Till Saarah: Läs inte om det inte passar dig!

2007-08-30 @ 21:15:55
URL: http://angel666.blogg.se
Postat av: Saarah

Ja, jag behöver hjälp & ja jag är verkligen inne på din blogg miljontals gånger varje dag, det är så roligt att jävlas med dig & det tycker visst andra människor också=) Byeeee!

2007-08-30 @ 23:55:42
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Angel 666 :
Super mysigt med hundar skulle inte kunna klara mig utan dom :0
Saarah :
Du kommenterar min blogg ett ex antal ggr i olika smeknamn och jag ser exxakt hur många ggr du är inne på min blogg är du beroende...?
Börjar det kännas jobbigt..?
Jävlas med mig på vilket sätt..?
I mitt liv är du inte i vägen på något som helst sätt.
Ja andas fritt :=)
Inga hinder på vägen vill säga .
Poor you

2007-08-31 @ 17:33:35
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback