Mörkret faller kylan kommer men inne är det värme...

33467-4529







 Bjuder på lite bilder från dagens shopping medans jag mumsar frukt dricker lemonade :0)
Inlindad i en mjuk gosig fleece filt.


 Som ni ser har jag hittat min älskling ( ringen )*
Den bara låg där mitt framför ögonen fanns en enda kvar måste vart menad för  mig.

På Hm in handlades det strumpbraller  Helo kitty sockar Madicken.
Tvål till kidsen och en body lotio till mig,

 PÅ Vero moda köptes ett par snygga strumpbraller med en stor svart knapp nertill.
En till liten handkräm med kokosnöts olja doftar underbart tror jag är smått  beroende.
På vila  fann jag dessa oerhört snygga  benvärnare med snygga knappar nertill.

 På Åhlens  vart det en snygg kak burk ur serien FRÖ.
En uggle handduk tll köket.
2 kuddar till soffan i vardags rummet.


Förutom det   ett spel till kennys x-box.
Och leksaks krigare med apen til kenny.


 El drivna salt och pepparkvarnar.
Och en stav mixer som vi fick av Jimmys mamma :0)


 Hoppas alla haft en  lika fin dag som oss :0)


Kärlek

Kommentarer
Postat av: Paola

du liknat carolina cluft väldigt mkt :)

Postat av: sharon

vilken vecka va du i när du berättade det för dina vänner? härlig blogg :) puss

2007-08-27 @ 00:11:01
Postat av: Maria

GUD vilken snygg klocka :O är den nyinköpt? verkligen WOOOOOW :)

2007-08-27 @ 00:32:51
URL: http://www.modeblogg.adnic.com
Postat av: josephine

Vilken vecka är du i nu? Jag gillade kakis-burken! natti..
(& vart är hon lik Carolina Kluft?) :)

2007-08-27 @ 01:23:21
URL: http://www.joxzephine.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Paola
vaaa ??? vart då ? hahahahahaha
sharon : Är i vecka 23 :0)
Vi berättade i vecka 12. :=)
Välkomen åter.
Maria : Nope har haft den ett par år dock hade jag glömt bort den :=)
Josephine : Är i vecka 23. älskar den serien från frö :0)

2007-08-27 @ 10:32:05
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Estelle

Supersnygg ring, den ska jag spana efter!

2007-08-27 @ 12:14:35
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback