Nostalgi. RETRO

33467-4374


 Har gått igenom en påse med barn kläder fann denna söta Jacka  som hon använde.

Hur söt är den inte ?
Äkta 70 tals retro me like :D

Om det blir en tjej ska den få bära denna :D


Om det blir en kille får Madicken ha den till Nån Docka :D

För här kastas inget minsann :D


Nyss nattad Madicken som satt kikade på en dinosarie film med Jimmy  tills för fem minuter sen söt nötter :D
Lär ju somna på fem räda med take på att vi varit ute hela dagen i det otroligt vackra norrlands somar vädret.


Sitter med tända ljus vid köks bordet och pysslar och har mig :D
Iböand får man sina infall :D



Eran pyssel maja i köket.

Kommentarer
Postat av: mini

gulligt! jag skrev häromdan om min lille så söta som klädde av min gamla docka och klädde på sig själv en outfit i strl 68, hur lyckas man! så madicken kan nog hon också :)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mini : Man ska väl aldrig säga aldrig hihhih :D
Dom är för söta dom små liven D

2007-08-09 @ 11:50:09
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback