varma smekande händer apelsin lukt och tända ljus.

33467-4467

 ( Madicken  nyss tagen innan natti natti dags )

Älsklingen kom hem med apesiner clementiner bananer lite godis  en coke och gjorde mat :0)
This is lyx.

Tända ljus över  hela lägenheten mys pysigt värre .
ska sitta läsa alla fina mail ni skriver till mig blir hedrad att så många intresserar och bryr
 sig om min blogg.

Tusen tack alla som dagligen läser och  har gjort mig till blogg toppen etta.
Man fattar det ändå inte finns 1000000 sköna brudar / killar där ute som verkligen skriver fint intresant so why me ?



Jag ska få massage i kväll helkropp naken med tända ljus och ve ni jag ska bara ligga njuta  (0=

Ganska kul att alltid då jag får massage börjar våran böna att sparka där inne som en vilde.
Längtar så till du kommer ut så vi får gosa med dig.

Jag vet att jag är bortskämd men jag har gjort mig förtjänt utav det :0)



Kärlek Respekt till alla där ute.

Kommentarer
Postat av: Towe

¨du låter som en underbar mamma tycker jag .. :)
modellera, nagellack, superlim, ståltråd, silverkedja :D säljer sånt halsband för 30 kr :)
Kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Towe :
Tackar suger åt mig som en svamp.
ska kalla dig flitia lsa hädanefter om det är oki :=)
skriver pp din logg för vidare kontakt ha en fin lördag kväll :)
Mvh Jessica

2007-08-18 @ 22:16:16
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Görel

jAG GILLAR mADICKENS TRÖJA, HE HE. vAR HAR DU FÅTT TAG I DEN?

2007-08-19 @ 15:30:56
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Görel :
Från en butik i stockholm.

2007-08-19 @ 17:46:27
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

Kommer du ihåg vad den butiken hette? vill också ha en sådan tröja ;P

2007-08-19 @ 21:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback