Den vackra husfrun som jag vill kalladen fina mamman :

image453



En mamma ful av kärlek i sitt bröst
 ger tröst till många.

Ett hjärta av guld som strålar genom hennes kropp.


Full av liv och flärd får vi ta del av hennes  vardag hennes liv hennes projekt med huset,

Jag har varit en sann bloggläsare sen day one.

Finns det verkligen så där fina människor.
Hela hon utstrålar den där värmen det där smilet som kan få en glad hela dagen.

Närmare äkthet än henne kan man ej komma.


 Vill du läsa  mer av hennes vardag ta del av hennes liv och lustar   spana in :    www.husfrun.blogg.se


The one and only MIRA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr är hon ganska falsk när man träffar henne =(

2007-12-05 @ 21:01:37
Postat av: Felicia

Då har du nog inte träffat henne många gånger...

2007-12-05 @ 21:09:27
Postat av: Mattias

Detta är min arbetskamrat och mycket goda vän.
Hon är den mest gooooooa person som jag träffat på länge. När jag träffa henne för ja vet i fan när de var ett bra tagsedan måste jag säga så placerade hon sig på topp 5 med en gång. Fy fan vilken härlig person Mira är. Synd bara att inte fler kan vara som hon. Då hande iallafall värden set lite bättre ut.

Den person som inte vågar stå för sin åsikt tycker jag är mera falsk om nu någon är det. Jag har både träffat henne och inte träffat henne hmm.. ja de stämmer
ibland träffar jag henne och ibland inte ;)

Hmm tror de är dags att sluta skriva här nu ;)

Men hon är allt
ja allt utan falsk Go mira... du gör jobbet lättare iallafall för mig..

KRAM: Valpen

Postat av: josephine

Man ska inte uttala sig om man inte kan stå för sin åsikt! BLÄ! Guuud så spännande med bääsen! :-) Snart snart har du den lilla hos dig! Har du några känningar ännu?! ALL LYCKA till dig och din söta familj!

2007-12-05 @ 21:56:25
URL: http://www.joxzephine.blogg.se
Postat av: Mira

Tack, söta rara!!!
Ett helt inlägg tillägnat mig.
Jag gladdes till tårar, men lyckan blev ju inte långvarig...
Alla kan självklart inte tycka om en, men att uttrycka sig på detta vis i en annans blogg, var bara för mycket. Du anonyma. Det är tydligen mycket hos mig som stör dig. Hör av dig så vi får detta ur världen.
J.. jag har mailat dig men vet inte om adressen stämde. Om inte hör av dig till mig på min mail.
Bamsekram och ett stort tack för dina fantastiska ord!

2007-12-05 @ 22:23:33
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: mia dh

Anonyma människa vad elak du är och feg som inte står för vem du är.
Mira är en underbart godhjärtad människa, älskad och omtyckt av så många.
Jag är lyckligt lottad som lärt känna henne och du anonyma verkar inte ha haft den turen.

2007-12-05 @ 22:34:15
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Anna´h

Underbar blogg den dära HusFrun , likaså din
Jessica !!
Hoppas du mår bra & ser fram emot att få se eran bebis på bild snart !!
kram på dej

2007-12-05 @ 23:10:43
URL: http://missmother.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : ?

Felicia :0)

Josephine : Allt känns bara fina fisken ;)
på tisdag morgon kommer våran prins / prinsessa till världen och såååååå vi längtar allihopa ler ;)-
sköt om dig kram.

Mattias : vackert skrivet om en vän ;)

Mira : Ett litet inlägg tssss ;)

skulle inte ens orkat brytt mig om anonyma
kommentarer ;)
Tycker jag inte heller att du borde göra.

Eller se så här det som härdar det stärker ;)
sköt om dig.

Mia dh :0)

AnnaH ;
Hii hiiii
Tackar sweety ;)
Yeees mår hur bra som helst är så tacksam över min fina
man som legat hållt om mig hela långa natten ;)

Kram

2007-12-06 @ 18:30:16
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Mattias

Klart att de är vackert ;)

Texten blir ju som förfarraren ;)

Kram på er alla i blogg värden

2007-12-11 @ 15:14:47
URL: http://valpen.net/mattias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback