Ett underverk om 4 dagar anländer

33467-5358


Om 4 ynkliga dagar anläder våran baby.....
Ett  underverk.
Made by love  all the way.


Älsklingen är ute och tvättar bilen och rengör invändigt.
Har lite tid att slå ihjäl innan arbetet börjar.

La nyss i en tvätt älskar att tvätta luktar sååå ljuvligt sen e rena kläder lycka.
Jag är så lycklig över mitt liv hur jag lever.


 Just här och nu där vi är nu finns inget vackrare.
Bakom mina ögonlock finns tårar... det finns tyvärr dom som inte har dm chanserna möjligheterna som min familj har.
Med kärlek och värme kan man komma långt.


Men där ute finns ni med sjuka barn som kämpar varje dag
 och varje dag tänker jag på er.
Vill sprida min glädje och kärlek till alla er.



 Fredag i dag :

Kenny ska vara hos sin pappa i dag som nys köpt hus.
Kommer hempå söndag då vi ska fira tor pojlen min som fyller 8 år på lucia men då är han  hos sin pappa.
I 7 år har du funnits vid min sida och  jag vid din varje dag varje födelsedag , men nu  då du ska bli storebror igen
och mamma ligger på sjukhus ska du får vara hos pappa på din dag.
Kommer sakna och tänka på dig prinsen min.

Ikväll blir det mys kväll, tillsammans med prinsessan.



Jag vet vad lycka är
jag smakar på  lyckan varje dag.

Tack för att jag får finnas här och nu.


* Kärlek till alla denna underbara fredag *




Kommentarer
Postat av: A

Åh...Vad spännande att vara så nära nu:) Önskar det var jag, men jag ska inte ha fler:) Ta vara på er underbara lycka....Ha det jättebra.

Postat av: Hanna ^^

hehe... till och med jag längtar och är nyfiken på bebisen!! =)=)=) hihi... håller tummar och tår för att allt ska gå fint! trevlig helg. ^^

2007-12-07 @ 14:01:22
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: Att ha det gott

Jag har kikat in titt som tätt för att se om den kommit LYCKA TILL

2007-12-07 @ 15:02:57
URL: http://rubinen777.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

A :
Jag vet bara 3 dagar imorgon två ingenting vi alla här längtar så oerhört ;).
Tack för kommentaren.

Hanna : hihiihihihi det är ni många som är ler.

Att ha det gott : hihihiihihihiihihi
på tisdag är kejsarsnittet ;)

Tack för kommentaren mvh Jessica

2007-12-08 @ 20:21:54
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: En fråga bara.....

Har du samma pappa till alla dina barn eller ?
Lycka till !

=0)

2007-12-11 @ 19:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback