För i dag är det en mysig härlig dag ;)

33467-5416





God dagens sunshines.
Drog en sov morgon till halv tio.
 
Nyss åt vi skinkmackor med senap
apelsin
och tomtegröt.
Mätt i magen.

Bambi sover   , jag och Madicken kikar julfilm på kanal fem.

Älsklingen är och tränar.
ska ut på en lång promenix  sen.

klockan 18.00 är vi bjuden till Lena med familj ska fira Lena som fyllde 28 i går :0)
Men då hade hon ej tid med oss då var han i sundsvall shoppa den lilla rackaren ;).


Käääääääärlek Från en stolt lycklig mamma som delar det finaste med min familj, värme kärlek lycka gemenskap.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hon e såå söt

2007-12-22 @ 11:37:28
Postat av: VintageRetroPrinsessa

sandra :=)
Mitt ögongodis :=)

Postat av: A-K

guuu va söt hon är eran prinsessa :-)
Nästan så man blir lite bebbesugen igen,hi hi :-)
Kram och god jul på er!

2007-12-22 @ 18:23:40
URL: http://kalleankakarin.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

A- k :
Baby är det bästa som finns ;)
luktar på min just nu ;)

2007-12-22 @ 21:08:25
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback