Godmorgon sunshines..

33467-5407

( Den nakna sanningen osminkad nyvaken yeaaaaaa thats me )


 Hann ej med nån uppdatering i går så jag försöker  hinna med lite nu medans Bambi ligger sover med Pappa. :=)

Jag Madicken sitter och kikar barn tv. äter gröt med apelsin ;)

Kenny får en lång sovmorgon minns ej hur länge sen han fick sova så här länge innan Madicken hann att vakna upp han ;)

ska snart hoppa in i duschen vi har Bambi vägning i dag klockan 11.00
Fast hemma hos oss då bvc kommer till oss ;)-



Käääärlek





Fatta att detta är den fetaste låten som mina öron har skådats  så djäkla fet låt.
Me lajki a lot.

 NJUT av snutten ;)


street dance .... jag vill beak danca då jag hör denna softa låt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback